2007年7月28日 星期六

潼潼:我走我路

我好鐘意望潼潼既一雙腳。BB既一雙腳無論何時何刻都係屈曲既

就算訓緊覺都可以抬起雙腳黎訓。你試下,其實咁樣會好「支力」。

但係BB從來唔會覺得咁樣係有唔妥,因為佢地習慣左,係肚入面既9個月時間佢地都係咁屈埋雙腿,盤膝而坐。

我見到潼潼曲起既雙腳我真係覺得好可愛,好鐘意影佢屈埋左既腳仔,心諗唔知幾時佢會放平對腳黎訓呢?到佢會放平對腳黎訓既時候,係咪就係代表佢要獨立,離開我往外面世界跑既時候呢?


5 則留言:

  1. 津津大約1歲到就伸直對腳黎訓。仲要成日一野伸埋我個肚呀, 頭呀, 胸呀~ 鬼死咁痛!

    回覆刪除
  2. 我覺得應該係佢開始識行既時候對腳就會開始放番直,所以對腳唔再屈起既時候就係佢識行識走,唔要媽媽抱既時候啦。

    回覆刪除
  3. 亞茄, 乜妳咁好記性, 利害!  大怡幾時唔屈對腳我就冇留意喇, 但應該係學識行路之後.  潼潼媽, 妳有冇幫潼潼影吓佢對手背呀?  bb手背指骨盡頭會有d洞洞(皮膚凹咗落去), 好得意架.  我老公之前叫我影相, 但當時影完反光所以我遲d會補番.  千祈唔好錯過, 因為呢樣特徵會好快消失架.

    回覆刪除
  4. 好呀~ 我會搵機會影低佢

    回覆刪除
  5. 唔~雖然你諗既方向係正常,但總覺得灰灰地!

    回覆刪除