2007年7月8日 星期日

朗廷酒店午餐

上次介紹左一間好差勁既burger店,今次介紹番呢個頂級午餐俾大家。首先黎一個大麵包,好香脆架,仲有普通牛油同士多啤梨味牛油可供選擇。

跟住既前菜係buffet,午餐都有生蠔選擇,正!!!!!當然仲有其它雜菜,刺身之類啦。


然後係呢個主菜,我食呢個羊架無羊羶味,唔知你又會唔會喜歡呢?

除左羊架,其實仲有多款口味可供選擇,印象中主菜起碼有5款揀呢!

最後仲有甜品,不過無影相添。 連甜品都有唔止一款俾你揀架!

呢個午餐係咪好豐富呢!埋單幾多錢?等我調查下先再報告啦!


3 則留言:

  1. 好 正 WOR~ 真 係 想 知 幾 多 錢~ 同 韓 管 家 一 齊 試 下 都 好 WOR~~

    回覆刪除
  2. 我老細仲未俾番張單我收錢喎   遲D先可以報告到喇!

    回覆刪除
  3. 好 呀~ 不 過 我 諗 都 唔 平~ 佢 個 dinner buffet 無 咩 野 食 都 3 xx-4xx ( 唔 記 得 左) 我 諗 呢 個 2xx 都 走 唔 甩

    回覆刪除