2007年7月18日 星期三

一場遊戲

討厭搓麻雀,討厭搓麻雀的四位自私的只顧自己耍樂,忘卻周遭的人和事,往往為了待他們完成那四圈才終局的規矩,而要旁人久等;更討厭在整個「遊戲」中,除了要計算自己的牌路去向,更要計算別人,實在太多的計算,花太多的心神。

坊間有些策略性書籍,教你如何在婚姻這遊戲上獲勝,教你如何駕御自己另一半。朋輩間亦往往有甚麼「MEN DAY」﹑「LADIES NIGHT」的聚會,席間互相交流心得,互相獻計,互相吹噓,看看如何挖空心思,耍一點手段,目的就是為了要讓自己佔盡上風,好待日後好辦事。

婚姻這遊戲也的確難猜,本應是互相坦誠的相處方式,也變得要費盡心神,用心去算。

或許是性格使然,對於這兩個遊戲,我都絕不是能手。

 


3 則留言:

  1. yee!  潼潼媽, 妳係乜星座架?  點解妳同我d諗法一樣架???  自小我就係一個冇腦又懶gar人.  見到麻雀就怕, 因為要計算.  我係數學白痴就更加怕算 (hehe, 我自少數學冇乜點合格過架 !) 大咗出嚟做嘢, 見到d人响度你算我我算你就頭痛.  於是, 我只顧埋首工作.  其它人事我就閃得就閃.  因為我怕, 我唔知點去算.

    回覆刪除
  2. 怡怡媽~ 乜同星座有關架咩? 哈哈!我係雙子座架喎!不過我細個果陣數學反而唔錯,我覺得果陣計數好多時都反而只係靠直覺。我都好怕工作上既人事,我係絕對handle唔到,所以只適合係細公司做,玩手段的話,我絕對係敗將喇!

    回覆刪除
  3. 雖然我係雙子座,但係我鍾意打麻雀!因為我真係視佢為一場遊戲!玩玩罷了!我都好同意兩個人一齊要坦白相處!奈何好多事又唔可以坦白咁去講,大個左,反而要調返轉去學講大話,真係...唉~

    回覆刪除