2007年7月28日 星期六

孖辮妹的一天

上次既噴水池裝實在失禮哂,今日潼潼紮起兩條孖辮,即刻Q好多啦!為左可以令潼潼坐定定咁俾我影相,我就醒左塊餅俾佢咬下啦!潼潼,你執到啦!!

跟住我地約左婆婆去食飯。我先出發同婆婆出去辦D事,我俾左潼潼紮孖辮既相片俾婆婆睇之後,婆婆好興奮咁話要買頭飾俾潼潼。咁同潼潼會合之後,緊係即係幫佢夾上婆婆新買既髮夾啦。嘩!!睇下!!真係好靚女喎!!

食完飯之後係太古城行左陣,睇下潼潼玩具,睇下媽媽衫衫(媽媽無收穫呀!係潼潼買左玩具咋),我地就番屋企喇!

番到屋企大約四點半。呢個時候太陽開始落山,有D微風吹埋黎,好舒服呀!!咁好既環境,我決定暫時唔番上屋企住,反正屋企入面比樓下花園仔更悶熱,係樓下坐下,等潼潼可以多D望下花花草草,睇下D小朋友玩咁咪仲好!

咦?做乜潼潼既表情咁期待既?

原來夠鐘食奶,佢一見到個奶樽已經好緊張咁「烏」哂個身上前面喇!!

我一直以黎都幾欣賞我住既屋苑既管理。樓下花園仔D花會經常更換,成日都有好多好靚既花花。

咁好機會,等我幫潼潼影番幾張靚相先。



潼潼!今日既節目還可以嗎?


3 則留言:

  1. 嘩...超正呀...靚女, 好想抱抱

    回覆刪除
  2. 潼潼嗰樣變咗, 大個咗又冇咁瘦咁喎.  d花真係好靚.

    回覆刪除
  3. 係啦!d花真係唔錯!

    回覆刪除