2007年7月12日 星期四

日誌

怎樣先能寫好網誌?網誌就是網上日誌 - 每日都寫上一篇文章。何來這麼多事情可以記錄呢?

少時亦曾寫過日記,每當過後複看的時候感覺非常特別,有些事情已完全忘記,有些看了也不明白自己當時寫的是甚麼。不過後來因被搗蛋細佬偷看了,那就放棄了寫日記的習慣。早前亦曾經有個時間很想再寫日記,但想用電腦記錄下來,但又找不到稱心的軟件;亦嘗試過在荒廢的一個新聞組張貼自己的生活瑣事,但因刪文速度太快,所以也就放棄了。但當時的確是可以每天一貼文呢!怎樣做到?只要有心!!原來只要有心寫,就會想著今天有甚麼要寫,那就會留意身邊的人,身邊的事,還有自己的感受。原來寫日記,還可以教導人去關心別人,關心自己。

老師教導學生寫日記,再不應只顧及提高寫作能力吧!原來寫日記也能提高個人的品質。那我能寫好我的網誌嗎?我的品質將會得到提高嗎?


4 則留言:

  1. 係呀!好多野都唔記得晒!睇返好好笑架!

    回覆刪除
  2. 情情, 好有同感呀!  我本來冇乜時間寫blog, 但由於好想記錄怡怡點滴, 就成日揾機會寫兩句咁囉! 

    回覆刪除
  3. 小衰:係呀~ 相隔越長時間,睇番就越有趣,D日記到而家都唔捨得掉呀。唔知YAHOO BLOG會唔會有十年咁長名呢? 怡怡媽:小朋友既轉變好大同好快,所以我地更加要努力為佢地記低每一件零碎但又值得回味既瑣事。大家努力寫blog啦。

    回覆刪除
  4. 我呢排都懶散左d.... 要努力返d先得

    回覆刪除