2007年7月2日 星期一

大腳八

潼潼出世果陣都係屬於體重偏輕既嬌少型BB,好多新買既初生BB衫對佢黎講都好大件,著得不稱身。但係或者遺傳左爸爸既高大基因,潼潼既腳仔都幾大。早前姑姐買左幾對鞋仔俾潼潼,但係因為唔係成日見,到收到鞋仔既時候,有對已經唔岩著,而剩番一對只係勉強可以著下。唯有影番幾張相留為紀念作罷。


其實BB出街都係著襪仔實際D。尋日出街先發覺原來潼潼已經無合身既襪仔,所以尋日同佢去買左幾對。粉紅色既兔仔襪係減價品,只售$39。有厘士既一對只係$10多,都抵著丫。藍色一對$20,連工人姐姐都話質地好舒服呢!希望呢3對襪仔夠潼潼著上一段日子啦。


6 則留言:

  1. 而家天你咁熱, 點解唔比涼鞋仔佢著呢?

    回覆刪除
  2. 其實我從來唔買鞋俾潼潼,我覺得小朋友都無需要著鞋,著襪都係怕有時有冷氣會凍,同埋襯下衫廢事「觀音頭掃把腳」咁解唶!  我覺得小朋友赤腳係最好既。

    回覆刪除
  3. 哈哈, 我曾經買咗一對鞋仔比小怡, 點知着得兩次就跌咗係車度喇!  當時我買gar心態又係同妳一樣 -->唔想佢觀音頭掃把腳囉.  着袜又驚佢怕熱, 佢好大汗架!

    回覆刪除
  4. 我津津細個都係長期亦腳。潼潼對腳咁大可能大個會好高大哩。津津都係學行先開始著鞋, 我襯 toonsland 特價個陣買定多幾對 size!

    回覆刪除
  5. 津津而家先叫大得慢d喳, 前排係咁大, 已經識行唔可能唔著鞋。即使我買鬆d (又唔可以鬆太多), 一對鞋只係最到2-4星期。真係好唔抵!  好彩津津都好肯行, 成日要自己街, 所以d鞋都比佢著爛!

    回覆刪除
  6. 怡怡媽~ 係呀!我第一次幫潼潼著襪仔就係潼潼剛滿月要去拜年果陣。著好哂賀年衫然後覺得點解怪怪地,原來係因為「露趾」。哈哈!咁我先識以後要幫佢著番襪仔出街咋。著襪仔好丫,都無咁易唔見嘛! clare~ 津津的確好犀利喎.... 兩至四個星期可以著爛一對鞋仔  ,哈哈!真係唔知好彩定唔好彩喇!

    回覆刪除