2007年7月8日 星期日

第一次食粥仔

2007年7月8日,潼潼既第一餐粥仔,呢個正一為食妹黎架,第一次食粥仔已經好鐘意,食左好多好多,飽到成個人攤左係度添。哈哈哈!!


10 則留言:

  1. 大爺呀!!哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 係 唔 係 自 己 煲 既 白 粥 定 係 開 粉 個 D 呀?

    回覆刪除
  3. 小衰,我真係覺得佢好鬼大爺,哈哈~~~

    回覆刪除
  4. JPG~ 粥仔係自己煲架,開粉緊係唔好啦,唔想佢食咁多化學野,我想佢戒埋奶添呀!

    回覆刪除
  5. 咁 都 幾 煩 wor.. 日 日 煲 少 少 咁... 好 彩 你 有 工 人 ja... 我 個 ward 有 個 同 事 好 勁 嫁~ 佢 一 月 生 完,個 bb 而 家 都 係 係 奶-->粥 既 時間, 佢 到 而 家 都 仲 係 堅持 餵 人 奶... 我 見 佢 返 工 既 meal time, 用 左 一 半 時間 去 整 奶 俾 個 仔... 仲 要 日 日 拎 住 部 好 大 舊 既 pump 奶 機 返 工 放 工... 所 以.. 我 覺 得 做 mother 真 係... 好 勁..

    回覆刪除
  6. 餵到人奶既媽媽先會感受到餵人奶既同囝囝囡囡果種親密感覺係有幾窩心,果刻點辛苦都係值得既,可惜我堅持唔到。

    回覆刪除
  7. 潼潼而家每日食幾多餐粥仔呀?  小怡每日兩餐米糊, 婆婆話佢仲想食多d, 不過怕佢太飽唔比咁多佢咋. 

    回覆刪除
  8. 怡怡媽,潼潼都食兩餐粥仔/糊仔架。佢地鐘意食既時候真係好似唔知飽咁係咁食架! 哈哈哈!!

    回覆刪除
  9. 咁快介奶有無影響架??  我自己都係6 個月就介奶, 因為我本身對牛奶有敏感, 果時屋企都唔識, 只係知我飲親奶都嘔凸. 一到6個月介得奶就即晒轉晒食粥仔啦. 但我見好多人到3歲都仲要飲奶既.

    回覆刪除
  10. 大笨貓~ 潼潼佢未戒奶呀!佢而家係每日食兩餐粥仔同三餐奶架

    回覆刪除