2007年7月25日 星期三

加薪工作

看到朋友網誌上的標題 - 加辛工作,就想起了我的「加薪工作」。

係而家呢間公司工作初期,公司只有我一名員工,所以做既由最初apply既船務人員,慢慢的連行政工作﹑會計工作﹑甚至老闆的私人財務,都由我一手包辦。做的範疇多,加上新職員一名,我做的比老闆預期的多,佢對我的表現亦非常滿意,所以做滿一年既時候加薪幅度亦非常可觀。

所謂「創業容易,守業難」。開始時由零開始,要黎一個大躍進當然容易,但之後想再有突破就困難得多。今日午飯後就俾老闆召見,覺得我既表現係呢一年未有更突出既改進,希望我可以係年底review人工之前可以有更出色既表現。不得不承認,小錯誤偶有發生,或者在小處上過於大意。但需知而家既工作亦唔係我既「老本行」,而且要面對既再唔係以前既一板一眼,而係真真正正既係每一件小事情上為公司利益設想。係呢一個大前題之下,要做既工作似乎有點抽象。 就如佢所講,而家佢所要求我做既野係好難量化。

其實我都知道年底要review人工,亦諗過想搏印象分而希望係短期內再報讀一d課程。不過今次老闆開到聲施加壓力,感覺亦不太好受。要知道當初由舊公司轉到新公司,都因為舊公司對我太有要求,估唔到而家又要再面對同一個問題,只係慶幸而家老闆既態度比以前的好。果一刻我心裡想:如果我可以選擇,我寧願做一個普通職員,我寧願每個月賺的人工較低,我真係唔想有承擔。不過而家並唔到我揀,我只有努力的去做我既「加薪工作」-- 為加薪而工作。


3 則留言:

  1. 嘩!佢玩咩,明知你生bb!佢可能想你專心返工作上既事!唔想你成日太掛心屋企!令工作分心!你絕對唔可以做個普通職員啦!你而家有個女要養架嘛!努力!加油呀!

    回覆刪除
  2. 根 據 我 聽 返 D 管理 層 既 經 驗, 正 如 佢 自 己 所 講, 係 唔 可 以 量 化。講 衰 D, 即 係 講 緊 個 人感受 同 埋 主 觀 期 望。 即 係 佢 EXPECT 你 有 100 分, 你 得 99 都 係 失 職。 但 係 個 100 分, 唔 係 話 做 多 一個 HR 就 多 一 分, 而 係 好 似 作 文 咁 , 講 緊 既 係 整 體 文章 風 格 同 埋 用 字 結構。 其實 我 覺 我 你 老闆 唔 係 要 求 你 加 多 D 實 質 既 野, 所 以 我 覺 得 讀 書 係 無 咩 用, 反 而 諗 你 下 你 EXTRA 做 過 D 乜, 之 後 再 從 新 包裝, 變 得 PRESENTABLE 仲好。 老闆 真 係 要 你 講, 我 諗 大 約 係 D 吹 水 野, 即 係 點 樣 基 於 公司 利 益, 所 以 點 樣 點 樣 PLAN 左  同 做 左 D 乜, 之 後 仲 有 乜 野 FOLLOW UP ACTION 同 埋 LONG TERM GOAL。 如果 只 係 講 你 做 左 D 乜, 佢 係 唔 會 覺 得 你 有 用 的。

    回覆刪除
  3. 其實讀書都係搏印象分既一種唶!

    回覆刪除