2007年7月18日 星期三

2007年7月18日

今日潼潼又要番健康院檢查喇!由於潼潼係o係私家疹所度打防疫針既,所以今次番去健康院主要係睇下佢既發展係咪理想。bb每次番健康院,就好似通過一次既考試咁。

姑娘首先問左潼潼飲食方面既情況:潼潼而家每日平均係三餐奶粉,每餐大約6安,另加兩碗粥,粥仔仲有添加其它種類食品添。姑娘話都唔錯喇! 跟住又測試下潼潼既手仔,唔錯呀,都會用手握姑娘遞上既玩具,不過姑娘就話要開始訓練下佢左右手互換玩具。跟住又試下俾潼潼自己坐係度同埋扶住佢企,腰同頸仔都好夠力,順利過關。 最後問佢識唔識講一兩個單字,呢方面潼潼就比較差勁,暫時都未有發現有咩單仔係佢會講。 姑娘叫我地同佢講多d野喎,話見佢都好靜。姑娘,你俾潼潼欺騙左喇!佢係屋企真係好鬼嘈,不過佢太怕生喇。

今次去健康院唔包括磅重項目,我地自行抱左潼潼上磅。有7公斤呀!即係15磅半 - 即係體重曲線上由以前既25-%10%躍升至50%-25%,實在太好喇!!!

總括潼潼今次既「考試」結果係合格既,只係要訓練佢講野同將物件交換手去拎。潼潼努力!!

 


3 則留言:

  1. 俾 佢 睇 多 d tv 得 唔 得 嫁?

    回覆刪除
  2. yee, 姑娘比潼潼d comments 真係唔錯喎.   其實小怡自從上次講過一次 奶 同類似媽gar發音, 之後都冇講過.  只係呀呀的叫着.  但我唔會再心急了.  順其自然會好好多.  姑娘都話小怡坐都ok, 企時對腳好夠力.  (但我自己佢條頸唔多夠力呢!) 姑娘冇叫我要點做, 只係比份資料我返屋企睇咋!  咁, 希望兩個期後我可以開始幫大. 小怡追回進度啦!

    回覆刪除
  3. JPG~ 我盡量唔俾佢睇咁多電視架,小朋友睇太多電視唔好嘛。 怡怡媽~ 係呀! 我睇D書都話要小朋友做得好,最先係我地要相信我地既小朋友係100分既。

    回覆刪除