2007年7月27日 星期五

自助餐

今晚去食自助餐既呢間餐室位於尖沙咀海防道盡頭一間酒店既地牢。今次再上係因為大約一個月前去過,覺得唔錯,所以見到報紙有八折coupon而再番叮既。本來都無諗住寫blog介紹今次既自助餐,而引起我寫blog係因為呢隻我地食食下野佢送埋黎既龍蝦。

雖然隻龍蝦係幾靚,但係你地唔好以為我想讚佢隻龍蝦,其實我係想話,我地上次黎食果陣佢d龍蝦係放係度任拎任食,而家變成配給的每人半隻。

跟住呢個印度薄餅勝在夠脆

呢三件野,最右手邊講起既,分別係龍蝦腐皮卷同埋酥皮海鮮盒,最左手邊既我無食,唔知係乜東東。

呢個係無人食既燒牛肉,事關佢一早切好哂擺係度,所以無人去拎黎食架!食落去唔熱,又韌韌地,好彩都叫仲有D肉汁。

呢三件甜品係杏仁榛子蛋糕﹑抹茶蛋糕,同埋意大利芝士餅。芝士餅比較淡口,岩我口味,榛子好香,但有人嫌佢太多CREAM。


最後係我最喜愛既雪糕.................「筒」,我愛佢既蛋筒,不過雪榚無上一次咁多款式。

總括而言,同上一次比較的話係有點失望,唔知係咪因為上次無乜要求,今次又太大期望,我個大人不滿佢無上次咁成日換款,而且龍蝦無得任食,覺得無咁抵。

賣單兩個人唔駛HKD500大元(折後價)。抵唔抵呀....?? 我諗都係見仁見智......


3 則留言:

  1. 去酒店食,每人唔洗$250,唔算貴,ok啦,最緊要你食得開心嘛!

    回覆刪除
  2. 不過不失咁啦

    回覆刪除
  3. 我31號都去左呢間食呀!一睇d食物就知道係同一間啦!我都覺得麻麻地!不過雪糕就真係好好味!

    回覆刪除