2007年7月16日 星期一

我想寶寶想我

唔好話我「羅」苦黎辛,唔好話我妒忌心強,當媽媽的都一樣,希望自己既仔女黐自己,眼見仔女纏著其它人而唔肯跟自己,心裡總是有點戚戚然。

睇左呢位媽媽既網誌,令我更覺得自己做得不夠,我要花更多心思同時間俾潼潼,希望潼潼亦會想我。

節錄:

朋友們,不用羨慕我,BB黐我也不是與生軀來的!我可花了不小工夫!

要知道平日BB由婆婆公公照顧,星期天那女的搶著揍,我本來沒有太多時間和機會接觸BB,真有點可悲!為了多接近BB,我盡可能早放工,然後馬上回去和BB玩,也帶他去一會兒街,有時去遊樂場。星期天的時候,餵BB吃飯、換片、陪BB睡覺等我一定自己做,原本那女的搶著替BB洗澡,我再沒有讓她這樣做,我一定自己替BB洗澡(開始時我老公不太喜歡我不讓他媽媽替孫仔洗澡,但我堅持,現在他也習慣了)。

兒科醫生說,BB會最親近那些照顧他的人,我信!但我要上班,不能在家做家庭主婦。所以我可以做的,除了每天見面,我還要多接近、多玩耍、多照顧,使BB覺得,除了平日照顧他的婆婆,媽媽就是最親的人!


3 則留言:

  1. 其實 仔 女 仔女黐自己 真 係 好 嗎? 我 覺 得 好 似 好 辛苦 咁...

    回覆刪除
  2. 其實大部份媽媽都會想自己仔女黐自己既,話哂係自己個肚出黎,係自己骨肉嘛,果種感覺我諗你要試過先會明。不過亦見過有d例外既!會嫌自己仔女煩。不過果d唔愛自己仔女既媽媽,我寧願佢唔生喇。

    回覆刪除
  3. ME TOO...仔女太黐自己既, 超辛苦 呀, 有時真係想塞番入個肚, 叫阿囡米出離.

    回覆刪除