2007年7月30日 星期一

「我得左喇!」

 

「得左喇!得左喇!我得左喇!!

「得左乜野呀?」

「我終於食到腳腳囉!



6 則留言:

  1. 嘩好...潼潼下次不如試下用腳仔做電話呀! 超好玩嫁, 子Q姐姐細細個就好鍾意玩...喂喂, 搵邊位

    回覆刪除
  2. 哈哈, 看見活潑的潼潼vs我家的小病猫, 實在分別太大了

    回覆刪除
  3. 佢做緊 yoga ??

    回覆刪除
  4. 怡怡媽~ 小朋友有病做媽媽的確好擔心,我又無經驗,好彩潼潼無乜病痛,如果唔係我實拿手唔成勢

    回覆刪除
  5. 大笨貓~ bb真係yoga既能手,無人能及。

    回覆刪除
  6. BB仔d腰力真係好!

    回覆刪除