2007年7月5日 星期四

氣上心頭

尋晚因為湊住囡囡,將相機放番枱上o既時候,一時放得唔好相機就跌係地上,跌既時候聲音好響亮,我都心知不妙

我即時大叫老公入黎幫我手執番,佢見到部相機係地下已經好緊張,再開部相機檢查一下,發覺部相機睇唔到任何影像,噢!真係跌壞左喇!佢好嬲咁鬧我點解唔放好部相機,我若無其事咁答佢我抱住潼潼,已經將部相放番係枱面,或者放唔穩就跌左落黎。跟住佢就開始發癲,好大聲咁係度鬧我唔放好d部相機,d野亂咁放,部相機睇唔到喇....................................... 。好大聲.... 簡直係咆哮,我唔知佢為乜要咁大聲咁激動咁鬧我,我果刻只係望住阿囡,怕阿囡會俾佢嚇親。呢個時候,我只係淡淡咁回左佢一句:部相機係我既!佢聽到我咁講,就只有晦氣咁話:咁又係... 你錢多!跟住就走左出房,剩番我同阿囡係度。

我真係好嬲,但我無同佢嘈,我繼續湊女。但係我真係唔知佢發咩神經,我做乜會同d咁既人一齊,整跌部相機係我想既咩?部相機係我既,跌左心痛既應該係我丫。我覺得成日都係咁.. 我每做錯小小事情,佢反應都好大,話我唔小心,話我輪頌。咁佢呢? 佢唔會做錯事既咩?佢有d乜野整爛野.... 做錯野... 我都從來無怪責過佢,錯左就係錯左啦,咁咪諗辦法補救囉,做乜要咁發哂癲咁鬧人。

或者係我小器,到而家我心情亦然未能回復番。雖然佢尋晚已經若無其事咁同我講番野,但係佢知唔知俾佢鬧既人有幾唔好受,佢咁樣鬧人,就係o係塊花左既鏡上面再加一條花痕,我唔知呢塊境仲有幾多位置可以俾佢再去劃花,甚至乎佢打算一直將佢劃花,直至一日佢親自將佢掟爛。我覺得一直以黎,我都完全享有唔到香港女性所擁有既「特權」,即使係大肚既時候,都唔可以有額外既關心同疼愛,唔通呢種疼愛真係一種苛求?我有d乜野做錯,點解普通一個女人都可以有既「特權」我唔可以享有?係為左令佢自己方便,為佢左自己唔蝕底?你話呢d就係愛?你叫我點相信。

話我記性好又好,話我記仇都好,我會好好記住你對我所做過既一切。

 

 


13 則留言:

  1. 唔~~我好明白你既感受!其實好多男人EQ都唔係咁高!我前幾日都俾人係條街度鬧我!你估我又好好受咩?不過我有EQ既,唔會大聲同佢嘈落去!我只希望佢將來可以脾氣好D,唔再亂發脾氣!講返我父母,係我父母後生既時候,脾氣都好差!不過隨著年紀大,大家學會珍惜對方,佢地既脾氣先慢慢收起來!我地做女人既,就只可以俾D耐性去等待!需知道男人的成長不及女人早熟!就當為左湩湩要有個完整既家庭中成長,你要努力啊!

    回覆刪除
  2. 我都唔明點解我地要咁受氣咁容忍佢地,點解佢地唔識愛惜我地,有時見到其它女人有老公疼錫果陣真係有d心痛.....

    回覆刪除
  3. 寧教人打仔, 莫教人分妻。 好多時都係自己選擇做受害者, 選擇被虐, 做委屈的那個。試問有邊個強迫做哩個選擇? 只有自己選擇呢條路而已。

    回覆刪除
  4. 情 情, 我 睇 完 你 呢 個 post 有 d 驚 你 有 事。 我 都 覺 得 如 果 我 係 你, 我 都 會 唔 開 心, 但 係 你 要 堅 強 d 呀。 但 係 你 都 唔 係 第 一 日 識 你 老 公 嘛... 你 老 公 佢 把 口 不 嬲 都 唔 係 識 兜 圈 講 野 既 人 黎 嫁 啦~ 唔 係 話 率 直 大 晒,不 過 佢 既 行 為 係 可 以 理 解 到 點 解 會 咁 樣 做 姐。 其 實 我 知 你 唔 係 覺 得 自 己 完 全 無 錯, 不 過 你 只 係 覺 得 你 老 公 緊 張 個 相 機 仲 多 過 緊 張 你, 所 以 你 咁 唔 開 心 姐。不 如 你 同 你 老 公 講, 話 你 而 家 好 嬲 佢, 因 為 佢 為 左 個 相 機  咁 惡 同 埋 話 覺 得 佢 唔 錫 你 仲 好 啦~ 我 好 肯 定 你 老 公 唔 會 理 解 到 你 講 既 野 背 後 既 意 思 嫁...佢 真 係 會 覺 得 你 覺 得 整 "難" 野 唔 係 問 題, 同 埋 覺 得 你 用 錢 黎 大 佢 嫁... 其 實 相 機 只 係 表 面 徵 象, 你 嬲 既, 係 你 覺 得 你 老 公 無 做 到 你 想 要 既 野 姐 婚 就 已 經 結 左, 女 都 有 埋, 有 時 要 做 既 野, 唔 係 應 該 諗 返 以 前 既 事 啦~ 努 力 d 諗 下 點 同 你 老 公 相 處 至 係 上 策 嘛~  你 老 公 佢 都 係 d 諗 都 咩 就 講 既 野, 但 係 佢 都 唔 太 識 表 達 自 己 的。 佢 成 日 覺 得 你 生 左 個 女 之 後, 你 無 以 前 咁 錫 佢 ( 你 話 丫... 管 又 話 人 煩, 唔 管 又 話 人 唔 鍚 佢...男 人 真 係..), 之 後 就 覺 得 做 左 本 份 就 算...其 實 你 老 公 唔 明 你 一 直 仲 覺 得 佢 唔 錫 你 , 同 埋 你 老 公 未 適 應 到 有 bb 既 生 活 姐。但 係 佢 就 咩 都 死 忍 唔 講 咁 多 你 知 之 嘛。 我 知 你 會 不 時 諗 返 起 大 肚 d 唔 開 心 既 野, 但 係 我 相 信 都 會 有 開 心 既 一 面 嫁 嘛~ 人 就 好 得 意 的, 當 你 越 諗 得 多 呢, 個 d 野 就 會 越 黎 越 會 放 大, 所 以 為 左 自 己, 為 左 bb 同 埋 個 家, think positive 係 一 件 好 重 要 既 事~ 仲 有 老 公 係 自 己 對 自 己 的, 唔 好 成 日 諗 人 地 點 點 點 , hk 女 人 點 點 點, 每 個 男 人 對 自 己 老 婆 都 唔 同, 我 覺 得 每 一 樣 野 都 係 針 無 兩 頭 利 的,你 老 公 係 你 自 己 個 時 用 個 心 揀 返 黎 既, 佢 一 定 有 佢 好 既 地 方 嫁 嘛~  愛 , 根 本 就 係 一 樣 無 得 比 較, 估 計 同 埋 衝 量 既 野。 正 如 就 算 第 2 時 潼 潼 大 左, 佢 發 嬲 打 佢, 你 都 唔 會 嬲 左 佢 嫁 啦~ 鍚 返 啦~~

    回覆刪除
  5. JPG~ 我99.99%肯定佢當時只係肉痛部相機。至於我錫唔錫佢,都唔關阿囡既事,係我大肚果陣佢點對我既問題,唔好話我唔錫佢,佢自己檢討下自己點對個老婆。我都幾肯定,即使我果陣話佢知我好嬲唔高興佢咁既反應,佢只會更大聲鬧我:「咁係丫嘛,自己唔小心做錯野唔話得呀?」你唔好信佢出黎o係你地面前講到點天花龍鳳,佢把口雖然係唔識甩圈,但同時亦好識講野,講到自己幾咁有道理。我未同佢結婚前,就係佢講到自己有幾成熟,有幾識諗,所以就俾佢呃左喇。佢有幾唔適應囡囡出左世既生活,其實講黎講去咪又係覺得個囡阻住佢出去玩咋嘛,如果無左阿囡,佢會唔會珍借我丫?我陪住佢,佢會唔會覺係我咁樣係錫佢丫?佢咪又係一樣自己一個出去玩唔理我咋嘛。

    回覆刪除
  6. 唔駛心痛啦!你要俾D耐性!你要相信佢會變得越黎越好!

    回覆刪除
  7. 你真係要THINK POSITIVE呀!其實同你地食飯個陣,我感受到佢仲係好錫你!只係佢都想有自己既朋友同空間!等佢再成熟D,佢就會明白佢既人生最重要既人係家人而唔係朋友架啦!俾D耐性!知嘛!?有咩唔開心要同我地講呀!唔好亂諗野!

    回覆刪除
  8. 同我食飯又點解會感受到佢錫我呢?等?我都唔敢有咩期望。

    回覆刪除
  9. 佢錫你既發自內心架嘛!好輕微既照顧或關心已經睇得到啦!

    回覆刪除
  10. UM... 佢 肉 唔 肉 痛 個 相 機, 我 諗 真 係 只 有 佢 自 己 先 知,我 唔 係 現 場, 亦 永 遠 唔 會 知 佢 邊 句 先 係 真, 對 嗎? 但 係 我 只 係 知 道, 如 果 你 相 信 佢 只 係 肉 痛 個 相 機,咁 佢 唔 錫 你 既 感 覺 就 會 加 深 喇,同 埋 佢 唔 錫 你 呢 樣 野, 就 會 真 係 變 左 事 實, 好 多 時 任 何 野 都 真 係 存 在 先 於 本 質, 你 真 係 認 為 個 樣 野 存 在, 個 樣 野 至 會 出 現 的。 當 然 唔 係 叫 你 麻 目 鍾 意 佢,但 請 你 失 意 時, 相 信 一 下 我 呢 個 路 人 甲 既 眼 光 好 嘛~係 我 知 佢 真 係 鍾 意 你 的。 而 你 自 己 亦 都 知 道, 大 家 最 大 既 分 歧 唔 係 愛 呢 個 感 覺 , 而 係 大 家 對 " 家 庭" 呢 個 詞 語 有 唔 同 既 CONCEPT。 係 中 國 人 心 目 中, 大 家 對 呢 個 詞 語 有 一 個 既 定 既 CONCEPT, 媽 咪 要 點, DADDY 要 點, 仔 女 要 點。我 知 你 覺 得 佢 好 多 野 都 做 唔 到 你 CONCEPT 中 既 好 DADDY, 好 老 公,所 以 你 要 做 既 野, 應 該 FOCUS 係 點 樣 可 以 係  " 家 庭" 呢 個 詞 語 上 有 一 個 共 識, 而 唔 係 搵 証 據 証 明 佢 唔 再 愛 你。唔 好 嬲 我 咁 講 , 你 知 嘛, 唔 係 付 出 晒 自 己 所 有 既 金 錢、 時 間 同 埋 愛 俾 個 家 庭, 就 一 定 係 一 個 好 既 媽 咪 同 埋 老 婆, 點 為 之 好, 係 一 個 好 個 人 既 感 覺,係 因 應 唔 同 既 另 一 半 同 埋 下 一 代 而 有 所 唔 同 的。 問 下 你 老 公,  可 能 你 會 發 現 你 佢 想 你 陪 佢 去 玩, 多 過 你 執 屋,打 理 家 頭 細 務 同 埋 湊 女 呢~ 我 知 而 家 係 你 心 目 中, 潼 潼 係 最 最 最 重 要 的,但 係 係 愛 佢 既 同 時, 請 你 記 得 愛 你 自 己,唔 好 因 為 你 個 女,你 既 " 家 庭", 而 令 你 失 去 左 被 愛 既 感 覺。 如 果 佢 真 係 同 你 講 我:「咁係丫嘛,自己唔小心做錯野唔話得呀?」, 可 以 答 到 佢 既 說 話 真 係 太 多, 我 覺 得 你 都 要 學 下 點 答 完 佢 之 後 可 以 令 佢 知 你 唔 係 有 心, 同 埋 大 家 都 係 大 人, 係 真 係 "唔 需 要 話" 的。其 實 我 覺 得 佢 唔 係 一 個 咁 唔 講 道 理 既 人, 無 錯,有 時 你 會 俾 佢 食 住,但 但 如 果 佢 "收" 到 你 1. 覺 得 自 己 今 次 係 有 失 手 2. 你 唔 係 有 心 既。 佢 再 係 咁 發 難,同 邊 個 講 都 講 唔 通 囉~ 同 埋 你 要 記 得, 好 多 人 都 會 係 你 唔 開 心 時 SUPPORT 你 的。 無 錯,愛 係 一 種 好 個 人、 主 觀 同 埋 好 貼 身 既 感 覺, 但 係 呢 種 感 覺, 我 相 信 係 會 受 時 間、 地 點、 情 況 同 埋 溝 通 方 法 而 出 現 誤 差。我 相 信 你 所 面 對 既 問 題, 係 我 呢 D 路 人 甲 都 幫 你 解 決 唔 到, 呢 D 問 題, 係 上 天 俾 你 成 長 既 考 驗,THINK POSITIVE 同 埋 即 極 面 對 係 解 決 問 題 既 不 二 法 門, 你 要 努 力 D 學 呀!!! ( 第 一 件 事, 就 係 要 相 信 自 己 係 好 幸 運 既 人!! 知 嘛? )  我 唔 係 安 慰 你, 而 係 我 相 信 你 而 家 只 係 對 自 己 既 決 定 有 所 迷 惘,既 然 係 自 己 揀 既,相 信 佢, 就 等 於 相 信 自 己 當 初 既 決 定, 有 無 揀 錯, 我 諗 要 到 你 死 個 日 至 知 。

    回覆刪除
  11. JPG~ 好多謝你打咁大篇文字去開解我,不過有時D野真係知易行難,我都唔明白點解自己要比其它人努力咁多,或者我當作前世積落既債會更加好。共識嘛?可能已經係去到大家都唔肯妥協既地步。佢對我發難,我又無還繫之力,佢亦唔駛向任何人交代「講唔講得通」。我覺得而家係我完全被食住,所以佢成日蝦我囉。

    回覆刪除
  12. 我 知 其實 2 公 婆 無 咩 野 隔 夜 仇 既~ 你 老 公 佢 就 點 講 都 有 唔 岩 嫁 喇~ 結 左 婚 就 咩 都 放 軟 晒.... 不 過 我 相 信 好 多 hk 男 人 都 係 咁, haha 你 要 快 d 學 講 多 d 野, 唔 可 以 俾 你 老 公 食 得 你 咁 應 啦~ 等 我 見 到 你 老 公 時 話 下 佢 先! 佢 都 係 衰 嫁 喇~ 老 婆 好 聲 氣 就 唔 聽, 要 俾 我 呢 d 路 人 甲 串 幾 句 至 得 嫁 喇~

    回覆刪除
  13. 咁我又無出過咩聲話佢,係佢話我咋嘛,佢都唔知我嬲佢架啦,仇乜鬼丫。 串佢?佢都係當玩既唶,點會認真去諗丫,都無用架喇。

    回覆刪除