2007年7月16日 星期一

幸福的一代

成日話而家呢一代既小朋友好幸福,其實都不盡然。

70年代既小朋友,可以話係嘗試到先苦後甜,o係係磨練中成長,享受收成既一代。

80年代 - 或者呢個年代出生既小朋友先算係最幸福的一代。香港經濟處於高峰期,社會進步一日千里,呢十年,世界變得等別快,進步得特別快。80年代既小朋友,可算是無憂無慮的一群。

90年代,20世紀,會更好嗎?我正為我地既下一代擔心。

早前,有好幾天香港藍天再現,空氣質素亦未超標,本來為周遭環境得到改善而高興,誰知不一會又話全球氣溫上升,40年後,香港將會冬天不再。

幸福的一代,並不在於物質的豐裕,我希望我既下一代能夠享受大自然,擁有碧海藍天,青蔥翠木,春夏秋冬四季變化,其實係幾咁多姿多采。究竟我地仲可以為自己下一代做d乜野?


4 則留言:

  1. 一聽到40年後香港無冬天真係有d擔心呀

    回覆刪除
  2. 我咪係幸好幸福既一代囉

    回覆刪除
  3. 茄~ 我係先苦後甜 heiki媽~ 我真係唔想自己下一代係咁惡劣既環境長大.....

    回覆刪除
  4. 我 係 係 你 地 2 個 既 中 間 wor

    回覆刪除