2007年7月26日 星期四

第一次轉手&轉身


唔知係咪潼潼既第一次,不過起碼係我第一次見到。

今日見到潼潼識得將物件由左手交去右手喇!潼潼係慣用右手既,左手係方向上既控制係比較差架。我將佢想要拎既物件放係左邊,要佢用左手拎,跟住佢會拎住然後交俾右手喇!雖然唔係咁暢順,不過總算成功。

之後潼潼眼訓,我就將佢放係我張大床度,但係佢始終唔願訓,係床上面碌黎碌去。佢今日終於完成「超級無敵大長碌」喇!佢以前將自己翻轉以後係唔識反翻轉訓係度,但係佢今日終於識得反翻轉喇!潼潼都好開心呀!係咁連續轉左兩個圈,好似玩緊以前掌門人既「超級無敵大長碌」咁!仲有,佢唔再係只向右邊轉,亦開始可以向左邊轉身喇!只係未能夠反翻正囉。潼潼又有進步喇!!! 

由於當時準備俾潼潼訓覺,燈光太暗,所以無拍video..... 只有貼番兩張相補番數啦

睇唔睇到潼潼有咩唔同左呢?睇唔到?再黎多張丫!

睇到未?係呀!姐姐幫潼潼紮左條辮仔呀!哈哈哈!!怪模怪樣的。


3 則留言:

  1. 潼潼媽, 大怡bb嗰時, 我又係好鐘意幫佢紮噴泉頭架, cute ma!  點知, 試得一排, 佢紮噴泉尾竟然開义   我等咗好耐至幫佢剪走晒d义义咋~!  當然, 玩吓就冇所謂啦!

    回覆刪除
  2. 多謝怡怡媽提醒,我會叫姐姐平時唔好幫潼潼紮辮架喇!

    回覆刪除
  3. 第一張相個個樣好百厭!

    回覆刪除