2007年7月24日 星期二

13歲的媽媽產子

【明報專訊】一名13歲的新移民,昨日開始要肩負身為人母的責任。女童經常穿梭中港兩地,疑與內地男友偷歡後珠胎暗結,她沒有放棄腹中塊肉,反而像日劇《14歲的媽媽》的主角一樣,決定把小孩誕下;至昨日下午,女童在荃灣家中休養期間突然作動,下體滲血,送往醫院後誕下男嬰,母子平安。





誕下男嬰的13歲女童,昨日轉院期間,以雙手抱初生嬰兒。(吳淑姬攝)



 睇到呢d新聞,同以前一樣,第一反應係好震驚!我地呢d升左級做人阿媽o既,真係唔知應該點教女,好怕第日阿女會畀人傷害,毀佢前途。但係睇到圖片之後又好感動。見到佢可以第一時間抱住自己既囝囝,可以咁親密﹑咁近距離咁望住佢,真係好溫馨。由於我生產時係開刀,生完之後只係望左一眼,之後差唔多隔左半日先再見到自己囡囡,仲要唔可以自己抱住佢。見到個女童可以緊緊咁抱住個嬰兒,竟然有一點點羨慕。


雖然佢只有13歲,不過我都好希望佢會好好咁照顧個bb!

5 則留言:

  1. 我都等左成晚先可以抱津津一陣, 抱一陣又要放返入箱啦 :(

    回覆刪除
  2. 樣都未望清楚....

    回覆刪除
  3. 你地都算好啦,我又係開刀,但我個BB早產,要訓暖床,我自己又唔落得地,我個產科幫我order左2次,姑娘都偷懶唔肯幫BB著番衫抱比我睇 ,我只可以靠老公影D video"吊命"!差唔多日幾兩日後,要個兒科開口,先肯抱我個仔比我,仲要得一陣,影唔夠兩張相又抱走 。我憎死果間醫院!

    回覆刪除
  4. 咩醫院咁乞人憎呀?我都話如果再有機會,我都揀私家醫院

    回覆刪除
  5. 好似好慘咁呀你地講到~

    回覆刪除