2007年7月18日 星期三

一家三口


今日看到這「一家三口」的相架很可愛啊!(跟朋友網誌上的公仔很像樣啊)而且還可以當磁石用,幾乎不用考慮的將它買下來。

又要花些時間上勞作課了。


8 則留言:

  1. 你 整 好 左 未 呀?

    回覆刪除
  2. 我好似有大果兩個,但無細果個,有無得凈係買細果個架,等我又去D精品店睇下先! 你整奶左影張相上黎睇下ah,一定好得意!

    回覆刪除
  3. 我屋企有呢套, 係一家四口架。(自己多買一個bb的)

    回覆刪除
  4. 我成年幾無搵過相, 係時候換下津津張相啦! 哈哈 http://hk.myblog.yahoo.com/clare-lamkm/photo?pid=7175&fid=65

    回覆刪除
  5. JPG~ DEBBY~ 我仲未有時間整好D相呀 DEBBY~ 我買既時候係一家三口無散賣,我諗要CLARE報下料邊度有散賣喇!

    回覆刪除
  6. 係 囉~ 如果 有 既, 我 都 買 2 個 返 黎 玩 下 先~~ 不 過 3 個 既 話, 放 我 隻 貓 上 去 都 唔 錯 丫~ haha

    回覆刪除
  7. 係 lor, 邊樹有得買呢??  等我買多幾個小朋友放晒我班動物d 相入去嘛.

    回覆刪除
  8. 各位「一家三口」既粉絲,經線人clare報料,係沙田第一城有散賣既發售,只係6.8,另外曾經係旺角女人街既鋪頭仔亦見過,大家要努力搵搵喇。

    回覆刪除