2007年7月14日 星期六

一手一腳

小朋友既手手腳腳細細咁真係好鬼得意架!一直都想買呢個小玩意,但係價錢又貴,又怕自己弄得不好,所以一直都未有將佢買落黎。

直到早前為潼潼選購新襪仔既時候,再睇到初生嬰兒既襪仔,先發覺原來BB真係可以大得好快,所以我都決定要「留低」潼潼既手仔腳仔。

原來整作過程並非太難,但要整作得完美亦不容易,下面就係我既整成品。



就咁睇唔係好覺,但係原來潼潼隻腳仔真係幾長架!

對於呢兩件作品並不太滿意,我地打算自己再買D石膏粉再試過。 


4 則留言:

  1. oh, 潼潼只腳仔真係好長喎!  大怡出世時我都想買嚟同大怡試吓, 但都唔知去邊度買所以擱置咗.

    回覆刪除
  2. 我 見 過 最 平 係 50 wor~ 其實 係 ikea 買 個 木 架, 自 己 再 買 d 輕 黏土 整 都 得

    回覆刪除
  3. 係啦~ 番到黎先覺得買舊泥膠+石膏粉都可以攪掂lu。呢盒野都200幾,50係邊度睇到架?

    回覆刪除
  4. 怡怡媽~ 好多賣bb用品同玩具既地方都有得賣喎!不過買完番黎,真係發覺自己買舊泥膠做模,然後買石膏粉,咁樣抵好多囉!快d同小怡試下啦!

    回覆刪除