2007年8月8日 星期三

待人接物

 

每個人都有自己一套既生活模式,自己既一套待人接物既態度。自己既一套模式令自己覺得舒服,不過對其它人黎講或者就唔係咁適合。

不過人真係好奇怪,可能係出於善意,自己覺得岩﹑覺得舒服既,就會強加係其它人身上。所以你見到你既朋友點對你,其實你就知道應該點對佢。不過好可惜,除非兩個人既生活模式﹑待人處事既態度接近,否則人都會依自己一套行事。明明呢一套朋友唔BUY,人地想你做既你唔去做,做自己想做既,不過做左之後,對於對方黎講,其實係無乜意義。

人幾時先學識用對方喜愛既一套方式去對待朋友呢?


7 則留言:

  1. 我唔理對咩人都好...都發自內心去對佢喎...可能係咁...所以好朋友仔都中意搵我架!哈哈~~

    回覆刪除
  2. 我無諗咁多架, 只係用自己想既真我方式對待人...

    回覆刪除
  3. 唔, 潼潼媽咁感慨梗係有煩惱喇!  可能有咗大小怡, 我自己最集中架人物必然係小朋友同我媽咪.  因為我冇時間去take care其他人, 所以我呢幾年都冇乜結交新朋友囉.  除咗亞茄同醫花囉.  大家相處又舒服同開心, 有時間就拉佢哋出嚟飲嘢, 有事又攞出嚟discuss吓, 啱聽就take advice唔啱就算.  可以簡單若此, 我好滿足喇.

    回覆刪除
  4. 其實唔係咩感慨,亦唔係煩惱,只係少少既體會。亦都唔係真心唔真心既問題,只係形式上既問題。有時可能就係用錯左形式,就可能會影響到大家做唔做得成朋友喇!

    回覆刪除
  5. 識用對方喜愛既一套方式去對待朋友, 係 一 件 好 高 深 既 事 黎 嫁 啵.... 次 次 都 用 對方喜愛既一套方式去對待朋友, 又 會 無 左 自 己 既 CHARACTER 嫁 姐~ 有 時 做 人 同 做 事, 都  好 難 十 全 十 美 的。

    回覆刪除
  6. 所以物以類聚算了

    回覆刪除
  7. 我 覺 得 物 以 類 聚 係 必然 既 事, 如果 唔 太 似, 對 得 耐 左, 相 處 同 表達 方式 ( 即 係 行 為 模 式) 亦 會 改變 到 相 類 似~ 始終 唔 岩 CHANNEL, 真 係 幾 難 溝 通 的~

    回覆刪除