2007年8月28日 星期二

自己企

「企企喇~~ 企企喇~~ 睇下你地仲捉得住我幾耐!」

 


3 則留言:

  1. 潼潼媽, 潼潼7個月就要自己企呀?  如果係佢自然發展進程就恭喜妳喇.  我上星期睇yahoo新聞時, 有醫生叫家長要有耐性, 因為有d bb父母心急, 一早就訓練bb學行, 由於骨骼發展未定, 搞到bb長大有o型腳甚至膝關節痛同扁平足.  呢d問題大個至會現型呢!  我自己就左腳扁平足同雙膝痛...所以我知道箇中知味!   

    回覆刪除
  2. 怡怡媽~ 工人姐姐有無特訓潼潼我就唔清楚,不過我地就不嬲都無逼佢學企。不過佢自己有得企就好開心,有時仲會腳震震咁想自己行添!我都會留意下架喇,不過睇過有d育兒雜誌入面既bb都係7個月左右都會扶住企了。

    回覆刪除
  3. 嘻, 恭喜晒喇!  睇妳都係一個好有耐性ger媽咪嚟ger.

    回覆刪除