2007年8月22日 星期三

肆意購物

到季尾時候喇,周圍都減價,見到d可愛既童裝大減價,真係忍唔到手,加上早前同工人姐姐執衫時工人姐姐話潼潼好多衫仔無褲仔襯,我就更加借題肆意購物,給潼潼買左3件褲仔裙仔。唔... 好似幾浪費.... 因為適合穿著既日子可能唔多喇!想買定明年既size又唔肯定潼潼係咪將會合穿,真惱人! 唯有著姐姐盡快洗好俾潼潼著多d啦!




 

哈哈~ 每次購物俾潼潼都好興奮呢!快要變成僻好了。


9 則留言:

  1. 係呀係呀, 平有平買, 貴有貴買.  愈買愈開心架!  特別係妳見到d衫仔好cute又平嗰陣時潻呀 

    回覆刪除
  2. 點 解 唔買 公 仔 俾 佢 玩 多 d 既?  

    回覆刪除
  3. 可能自己細個少玩公仔,我都無諗過買公仔俾佢,成日覺得公仔好似無乜用咁。

    回覆刪除
  4. 怡怡媽~ D衫仔咁細件真係好得意。我諗就算潼潼唔岩著我都會留番起幾件留念。

    回覆刪除
  5. 包妳一定會留翻唔止幾件做紀念!  我自己咁大個人, 如果比我見翻細個d嘢, 都會開心到不得了仲會珍而重之咁收起佢.  更何況係bb時期d衫仔呢. 

    回覆刪除
  6. 仲有, 三條褲仔都好靚好型呀!  係喇, 有句說話想講好耐又成日唔記得 -- 潼潼相相內d衫仔好靚呀, 全部都係妳精心挑選架?  貴唔貴呀?  係邊度買多呢?  有時睇到我都想跟妳去買翻兩件呀!  

    回覆刪除
  7. 係喎, 我比你果d 衫岩著未呢?

    回覆刪除
  8. 怡怡媽~ 潼潼d衫大部份都係姑姐搵同行朋友拎架,因為佢做製衣呢行嘛!其次就係吉豬島囉!我比較鐘意買蛤蜊衣架,平既都係幾十蚊有交易。

    回覆刪除
  9. 貓~ 弊傢伙... 我已經唔記得邊d係邊個俾既添... 不過我諗應該已經著左喇!因為印象中你俾果d唔係一歲後既size

    回覆刪除