2007年8月6日 星期一

恐佈聲音

曾經有報導話bb既喊聲係最恐佈既聲音。有幾恐佈?就等潼潼為大家示範一下。



簡直就係巨大殺傷力武器..... 


10 則留言:

  1. 仲乜cry得咁慘呀?

    回覆刪除
  2. 潼潼CRY鬼幾有節奏呀, D喊聲都幾順耳呀! 佢喊得都未算利害, 都未到煩厭既地步, 當比佢做下運動練下個肺囉.

    回覆刪除
  3. 潼潼媽, 佢d喊聲一d都唔跨喇.  小怡d升級喊聲利害百倍.  下次有機等我錄比妳聽吓.

    回覆刪除
  4. 我記得我妹細個時識扮喊架, 佢喊得黎好鬼大聲, 但無眼淚架喎.

    回覆刪除
  5. 佢今次未係最犀利果次唶....   佢成日都唔願訓... 一放低佢,佢知道我地要佢訓佢就會係咁喊。

    回覆刪除
  6. 半 夜 三 更 ... 我 係 唔 應該 PRESS 個 PLAY 既 BUTTON.... 不 過 個 個 小 朋 友 都 係 咁... 我 個 時 係 BB 房 做... 一 入 去 就 聽 到 呢 D 聲... 個 輪 真 係 覺 得 "寧 靜" 係 一 件 好 珍貴 既 事...

    回覆刪除
  7. 唔願訓呀!!??幣囉!幣囉!似足老豆啊!

    回覆刪除
  8. jpg~ 你真係大件事喇... 半夜三更開著潼潼d喊聲。哈哈哈~~~

    回覆刪除
  9. 係 呀... 我 無 諗 過 咁 大 聲 嫁~ 好 左 無 嘈 醒 韓 管 家 JA~ 如果 唔 係, 我 無 得 半 夜 上 網 嫁 喇~HAHA

    回覆刪除
  10. jpg~ 都警告了你是恐佈聲音喇!

    回覆刪除