2007年8月1日 星期三

有心為難?

尋日心情差得回家後都沒有碰過電腦。

星期一收到美國總公司電郵,尋日臨放工既時候走去老闆度,同佢討論一些關於簿記的事情。期間又有客人到蒞而有所耽誤,討論完畢後時間已經唔早。老闆果時叫我發一個電郵回覆以確認一D事情。要知道我英文水平並不高,要長篇大論的回覆那一大堆問題可要花上好一段時間,因此當時沒有多想就推說:今日未覆到住。其實我係打算第二日用較充足既時間去堆砌果個電郵。

之前都提過,我老闆希望我有再進一步既表現。唔知係咪因為咁,聽到呢個答案而感到有所不悅而有心為難,竟然打電話俾美國同事,傾過一D事情後,要我等佢地再出電郵黎回應幾個問題。我心諗佢地美國先剛開工,要等佢地電郵要等到幾時呢?最後一等就等左差不多一個小時,期間無無聊聊的只係等。最後都係等唔到佢地再發電郵,唯有由我發出電郵希望佢地回覆。

咁樣攪完一輪都已經夜晚九點,我趕著想番屋企餵潼潼最後一餐奶,呢個係我一直想堅持要做既。我急得電召的士番屋企。可惜番到屋企已經十點幾,潼潼已經訓左喇。我果刻真係好唔開心。 

我明白出黎做野始終要向公司交待,唔可以每每只顧住屋企小朋友既事。但係始終係已有家室,心有所牽掛亦在所難免呀!況且我好明白呢件並非甚麼緊急既事情。如果真係要趕著做既,我最初放完產假剛上班既時候,都一樣每晚加班至十一點多先番屋企,我亦唔係咁不分輕重罷!

而家咁樣,正正去到雙輸局面:既不得老闆心,又見唔到潼潼。

今日番到公司,見美國果邊無任何回覆,心裡更加不甘,整天都不是味兒。好無MOOD呀.........


7 則留言:

  1. 返 工 有 時 就 係 咁, 你 永遠 唔 會 知 你 老闆 真 係 點 諗。 可能 佢 覺 得 reply 幾 句 就 ok, 唔 明 點 解 你 會 想 聽 日 至 做, 其實 可能 佢 唔 知 你 想 長 篇 d 講 個 情況, 同 埋 怕 個 content 寫 得 唔 夠 好。 有 時 只 要 唔 係 全 職 母親, 就 緊 係 會 對 個 bb 唔 夠 全 面 既... 又 唔 洗 因 為 咁 樣 唔 開 心, 你 平 時 咁 鍚 個 女, 一 次 半 時 餵 唔 到 姐,佢 點 會 介 質 wor~

    回覆刪除
  2. 而家咪成日都兩邊都唔討好囉。

    回覆刪除
  3. 唔~出黎做野,要好小心呀!你掛住個女都唔好掛到出晒面,話實,佢係出糧俾你既人,你有責任做好份內事!老闆唔會因為你咩私人理由去同情你而唔理工事,再講,係你有bb個陣,佢都好體諒你同照顧你!或者佢覺得,你生左啦,就應該對返公司盡心盡力!佢未生過bb唔會明白的!所以你掛心就掛係心入面啦!表面上你起碼要做到事事為公司為主囉!

    回覆刪除
  4. 我最初放完假番工咪又係日日係咁ot趕番哂d野,我唔覺得我係無為公司囉!

    回覆刪除
  5. 算 啦... 我 有 時 覺 得 老闆 永遠 唔 會 明 員工 既 諗 法。 員 工 亦 唔 會 明 老闆 既 諗 法。 當 佢 知 你 有 左 BB, 主 觀 上 都 會 認 為 左 你 返 工 既 上 進 心 係 會 小 左 同 埋 會 無 咁 賣 力。 當 佢 有 咁 既 IMPRESSION, 你 做 咩 野 都 無 咩 用, 所 以 真 係 唔 洗 太 介意, 自 己 知 自 己 做 乜 就 得。 同 埋 好 老 實... 份 工 點 都 唔 及 個 女 重 要 嫁 啦... 無 得 比 嫁 啵... 間 公司 搵 到 多, 又 唔 係 入 自 己 袋, 又 幫 唔 到 自 己 個 女... 咁 佢 想 有 幾 緊 張 先? 唔 通 個 女 病 仲 同 佢 OT 咩?你 老 闆 唔 明, 係 因 為 佢 未 結 婚 同 埋 有 仔 女 姐~ 仲 我 身 邊 既 同 事 好 多 都 係 人 地 既 媽 咪, 所 以 我 真 係 好 知 媽 咪 會 有 幾 緊 張 個 女。 老 實 講, 我 以 前 覺 得 我 阿 媽 都 唔 太 理 我 的, 不 過 自 從 我 入 左 行,見 得 同 事 做 得 多 , 又 諗 下 自己 MOTHER 做 既 野, 再 加 上 之 前 同 而 家 都 唔 係 同 MOTHER 住,反 而 更 加 知道 MOTHER 有 幾 關 心 我。

    回覆刪除
  6. JPG~ 我覺得我以前同個有囡囡既老闆做野會好D囉!因為佢會明白自己仔女永遠先係排係第一位。不過我自問對公司都有所交待丫。話實呢排公司都唔係好忙,其它同事得閒都自己上網做自己野。雖則我都有做自己野,不過我都抽左唔少時間去核實番哂客戶/供應商既帳目,呢D野公司無要求過我做架。不過做多左既野永遠唔會有人睇到,反而做錯野佢地就會記住。

    回覆刪除
  7. 我 覺 得 有 時 一 個 人 做 唔 做 得 野, 唔 係 真 係 只 係 睇 成 績 的。 你  老 細 成 日 形 住 你 無 以 前 咁 上 心, 你 真 係 做 左 幾 多 野 都 無 用 嫁 啵~ 好 似 買 衫 咁 之 嘛~ 有 得 揀 點 會 想 要 DISPLAY 個 件? 就 算 個 SALES 話 岩 岩 放 上 去 都 好, 都 會 形 住 會 係 有 D 問題 ( 雖然 有 時 DISPLAY 個 件 仲 正~ 因 為 想 吸引 人 嘛~), 所 以 除非 你 唔 要 個 女, 如果 唔 係, 做 咩 都 無 用。 有 仔 女 既 老闆 , 係 呢 方面 就 緊 係 會 好 少 少 既... 話 晒 生 BB 係 件 好 辛苦 同 難 忘 既 事, 大 家 都 係 女 人, 明 白 身 兼 2 職 既 苦 況, 所 以 緊 係 會 多 D 包容 啦~

    回覆刪除