2007年8月16日 星期四

可以抱抱嗎

老實的說,這個孩子還算易帶的。出生後一個多月已開始自行戒掉夜奶,健康及學習進度也可以,一切都不用操心。

最近潼潼又進步了,吃過奶後便會自行爬到床上去睡。從前她總愛扭著要抱抱才肯入睡,我們卻怕她會變得嬌縱,硬要她獨個兒睡。那時潼潼總是哭著一臉淚的爬到你身邊,像在懇求:「可以抱抱嗎?」。現在她都不用抱著睡了,給她抱著反而使她混身不自在,左扭右擰的。

這個孩大也真的長大了。

潼潼,媽媽很想親親你,可以抱抱嗎?


7 則留言:

  1. 簡直恨死我!  咁得架小朋友, 有一個都好滿足喇!

    回覆刪除
  2. 可能都係洗腦法的功效。   最初見潼潼哭得厲害就好心痛,所以又進行洗腦。

    回覆刪除
  3. 但其實小怡末出世前, 我亞媽都有叫我同個肚多d chit chat.  當時, 我叫佢......, 最見效係我放產假嗰兩個月.  朷生時, 佢夜晚唔瞓日頭瞓, 我就同佢洗腦, 好快就見效.  但而家呢, 我洗腦失敗, 因為佢依然懶惰囉...!

    回覆刪除
  4. 潼潼媽, 知唔知邊度有平平哋gar學行車賣呀? 

    回覆刪除
  5. 怡怡媽~ 我無諗過要買學行車,所以完全無留意邊度學行車平。唔好意思!

    回覆刪除
  6. 怡怡媽有無懶惰所以洗腦失敗呢?

    回覆刪除
  7. 唔, 可能係我洗得唔夠頻密啦.  呢排,我都係咁洗係咁洗, 希望快d湊啦!

    回覆刪除