2007年8月1日 星期三

開心玩紗巾

小朋友好簡單,乜都可以玩一餐,乜都笑一餐。潼潼,媽媽希望你長大之後一樣時時都咁開心。





雖然只係遊戲,但係都會見到小朋友係遊戲之中進步。


4 則留言:

  1. 想唔擊掌讚好都唔得呀!  潼潼會係一個好有上進心. 努力克服困難gar人. 潼潼媽, 要賀喜妳呀!

    回覆刪除
  2. 今日心情唔係咁好,入黎睇左你個女好多次,我先識笑下!小朋友天真既笑容係最令我開心!如果我心情唔好,可以見到你個女,相信都會忘記晒唔開心既野!好多謝你upload左上黎同大家分享,更加多謝你咁信任我呢個網上認識既朋友! 有時我真係唔知道應該點樣做人!時間點樣分配先好!總好似好難滿足晒所有人!雖然我知道唔可以!但係我都希望盡量做到唔會令人唔開心或者難受!令到人地難受,其實我都唔會開心,我同樣地感到難過!

    回覆刪除
  3. 小朋友有好多地方值得我地學習。你睇潼潼有時喊到傻,轉個頭又可以笑番,你鬧佢咩?佢好快又會攬番住你。佢地真係好簡單,簡單得可愛。呢點咪係令人喜愛小朋友既原因囉。有時d野唔駛諗得太複雜。(我都明知易行難)

    回覆刪除
  4. 我都知我本性真係太鍾意諗野啦!哈哈~~~~~~

    回覆刪除