2007年8月23日 星期四

我愛吾家

我而家住緊將軍澳呢個屋苑係2004年年底購入,轉眼間住左差不多三年喇!揀左呢個二手居屋單位,主要係想搵大少少既單位,而當時又銀根有限,係符合一切條件下就買左呢度。對於周圍環境倒沒有多大留意。

不過我真係越黎越鐘意住係呢度。我住既屋苑要步行至地鐵站大約需時10至15分鐘,話雖比較遠,但就有自成一角既優勢,空氣比較好,環境又比較寧靜。而屋苑入面既環境我都好滿意。

呢度有棵唔知乜野豆豆樹,只知道春夏時候會有豆豆吊落黎,好得意架!

我成日覺得夜晚時候,昏黃既燈光係豆豆樹既樹葉間之間映照出黎景色係最靚既,只可惜我攝影技術唔好,影唔到個效果。                   

呢個噴水池係今年初先購入架,雖然我成日話呢個噴水池流水唔靚,好似倒瀉水咁,不過老實的說,感覺也不俗呀!                                  

呢度圍哂圍板既,就係屋苑所謂既「羅馬廣場」,呢個屋苑好多活動都會係呢度舉行。而家進行緊翻新工程,好快又有一番新景象喇!              

我所住呢楝大廈樓下有棵大樹,我都好鐘意呢棵大樹,佢生得好茂盛好靚,係下面抖涼唔錯呀 !

呢度係大門口,無錯,我係住第二座既!每座大廈既大堂係我搬入黎之前已經裝修過哂,入面既裝潢好靚,門口仲可以用八達通DO DO開門添!         

側邊有斜路進入大廈,方便到坐輪椅﹑搬運同我地用嬰兒手推車既人士。

係咪好唔錯呢?最緊要係佢做咁多野全部都唔駛業主夾錢。我成日諗,如果我有錢要搬,都會搬番係呢個屋苑既其它大單位。只係有時食多左大頭菜,就發下白日夢:如果可以加建埋一個泳池咁就PERFECT喇!


4 則留言:

  1. 你真係發緊夢喎!

    回覆刪除
  2. 咁就真係要恭喜妳喇, 有間咁正架屋!  最緊要係妳鐘意嘛!

    回覆刪除
  3. 以前個大堂同大門口好鬼肉酸架, 同上面 lift 口一樣. d 信箱, lift, 八達通機同斜路都係整大堂時整既. 初搬入黎邊有咁靚丫. 記得依家教會果個位原本係茶樓黎既, 後尾執左好多年都無人租. 都係呢幾年先有教會租左咋嘛.

    回覆刪除
  4. 咁而家整到咁靚就抵好多喇

    回覆刪除