2007年8月8日 星期三

血脈相連

曾經都睇過一D理論話做母親對自己嬰兒既喊聲會特別敏感,所以BB一喊,最快反應既會係母親,呢個係天生,自然會出現既母性既表現。

雖然平時我都係永遠第一個聽到潼潼喊去睇潼潼,不過我最多只係當自己耳朵比較靈敏。不過自己尋晚既反應真係有少少嚇親自己。話說尋晚剛入睡,訓到半夢半醒之際,潼潼唔知點解喊左一聲。其實都無乜特別,好多時BB都係咁,可以訓訓下喊,又可以訓訓下笑。但係我唔知係咪神經過敏,竟然俾佢果一聲嚇到成個人彈起。如果佢繼續喊的話,我諗我真係會彈起身去睇佢咩事。

唔知呢D係咪就係血脈相連既關係呢?


3 則留言:

  1. 因為佢發夢囉.  夢見開心會笑, 夢見唔開心會喊架.  母愛, 妳gar反應係母愛gar反射, 係絕對正常架好媽媽嚟架.  

    回覆刪除
  2. WAH..... 咁 你 會 好 易 唔 夠 訓 嫁 WOR...

    回覆刪除
  3. 有時都會架,佢有時半夜醒左我都會起身拍拍佢或者抱一抱佢。不過佢都唔會扭太耐,太耐的話我會叫姐姐幫手喇!

    回覆刪除