2007年8月18日 星期六

生日會

今日潼潼要參加兩個表哥既生日聚會,所以潼潼食過午飯之後,我地就準備出發為表哥選購禮物。

我地首先去醫五臟廟。去到麥記,潼潼出奇地無扭吃,只係玩佢既兒童餐玩具。潼潼好少咁乖喎!       

之後我地就搭車去銅鑼灣購物。係搭車同係商場購物期間,都有唔少人讚潼潼可愛,做媽媽的當然開心啦!不過我諗爸爸買既呢頂帽仔亦居功不少呢!

買完野就去表哥屋企喇!原來幾個表哥落左樓下泳池游水,咁我都帶埋潼潼去俾佢試下濕濕腳。平時潼潼沖涼都好鐘意玩水,以為佢見到咁大個「浴盤」會好興奮啦!但係原來對小朋友黎講,玩水同游水真係兩回事黎架!你地睇下潼潼幾驚。最後我唯有同姐姐領住潼潼係泳池邊走左好一會,係佢面前表現得好興奮咁玩下水,潼潼先開始會笑同踢下水咋!我都要俾多d機會潼潼試下玩水先得喇!

上到表姨屋企,潼潼表現實在太差喇!佢實在太怕生喇!每次帶佢見d姐姐姨姨佢都扭計。潼潼呀~ 你幾時識係人地面前表現你可愛既一面俾人睇呢?你實在有點失禮呢!


5 則留言:

  1. 津津好鍾意沖涼, 亦都好鍾意遊水架!

    回覆刪除
  2. 可能當時大家對潼潼太小心翼翼,所以大人既反應嚇親佢啦!

    回覆刪除
  3. 係呀, 可能佢佢係緊張你地多過d水哩 :p

    回覆刪除
  4. 佢 玩 多 一 兩 次 就 應該 唔 會 驚 嫁 喇~~

    回覆刪除
  5. 我都想有多D機會俾佢試下玩下水呀!

    回覆刪除