2007年8月11日 星期六

向左走,向右走

「你地d大人真係丫.... 做乜要人走黎走去唶?」


5 則留言:

  1. yee, 潼潼學識咗好多本領呀!  唔此會爬, 仲要扶住企同追嘢漆!  好叻女呀!

    回覆刪除
  2. 湊佢越黎越辛苦喇!成日要睇到實。

    回覆刪除
  3. 叻叻就會係咁架喇, 比心機呀潼潼媽!

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~你好似玩緊個女咁喎!!! 佢隻手仔唔夠長,好搞笑!哈哈!!係呢!我想問,d衫仔係咪一定要洗過先可以俾佢地著架!?咁我咪唔可以即刻睇到佢著囉!!!??

    回覆刪除
  5. 係姐姐玩佢咋,我都掛住拍佢,唔關我事架,哈哈! 你想睇咪褸一褸俾你睇囉,一陣我諗唔緊要既

    回覆刪除