2007年8月6日 星期一

黐身膏葯

星期日工人姐姐放假,老公大人去左做兄弟,得我一個人睇住潼潼。我終於開始發現潼潼唔可愛既一面,佢真係就黎要將媽媽折磨得想死喇!

唔知幾時開始,潼潼變得極為黐身,只要我離開佢遠一點,即使係佢視線範圍以內,佢都會哭叫唔俾你走開。攪到媽媽自己都無啖好食!  我最後都無佢符喇,唯有由得佢喊。

雖然果日我係咁辛苦,但難得假期,我都盡量影低潼潼可愛既一面俾大家欣賞。



4 則留言:

  1. 小朋友冇安全感呀!

    回覆刪除
  2. 小BB不騮都係魔鬼與天使既混合体, 不過睇下接近邊邊多D. 我覺得潼潼都係近天使多D, 若妳湊過子Q細細個喎時, 妳就會体驗倒什麼叫魔鬼 啦...超恐怖.

    回覆刪除
  3. 哈哈哈, 係咁架嗱!  我小怡比大姨媽寵慣, 而家仲要抱不離手呀!

    回覆刪除
  4. 子Q媽~ 當時你樣樣親力親為,可能體驗會深刻D  怡怡媽~ 我唔想潼潼給寵壞呢!我想佢係個人見人愛既BB嘛!

    回覆刪除