2010年9月8日 星期三

一星期的K1生活

潼潼番K1剛好一星期,一切都好順利,潼潼亦由今日開始留係學校午睡。


潼潼既班主任陳老師亦係級主任。陳老師好好,好明白家長既心態,呢幾日都有打電話俾我,向我交待潼潼係學校既情況。


以潼潼既性格,加埋佢之前都有番開全日班,其實都無乜值得潼潼媽擔心。只係媽媽們都會對自己子女好有興趣,想知更多﹑聽更多。而且呢間學校的確唔錯,潼潼每日都好開心咁番學。


開學頭三天,潼潼都只係番一小時。


9月6日 (開學第四天)


雖然原本預定第二個星期每天番兩個小時,但係全日班亦可因應小朋友適應能力作調整。今日開始潼潼同部份小朋友已經開始三小時既上學時間。


9月7日 (開學第五天)


潼潼開始係學校午膳。根據老師所講,潼潼係學校食飯都食得好好,可以自己食哂飯﹑飲哂湯。上課時亦主動投入,肯一齊玩,肯答問題。老師話潼潼仲識得問老師點解唔係度訓覺添。


9月8日 (開學第六天)


今日潼潼開始番正常時間。老師話潼潼午睡時有D緊張,老師要幫佢地除左辮仔訓覺,潼潼就好介意之後係咪會幫佢梳番好條辮。訓覺時又會訓一陣又睜眼望一下,要拍拍下先訓。一訓醒覺就即刻要老師幫佢梳番條辮。老師話潼潼可能係第一日留校午睡所以表現緊張,但係我覺得潼潼係貪靚多於一切。


5 則留言:

  1. 咁快返全日嗱!  小怡學校今日至開始由一個鐘加至半日兼食晏, 我暫時都未知佢係學校食成點, 一陣接佢放學就知喇.
    [版主回覆09/11/2010 00:13:00]學校本來係頭一個星期一個鐘,第二個星期兩個鐘,第三個星期三個鐘。不過而家d小朋友好叻,第一日番學都無人喊既。老師話全日班20人已經有14人可以正常時間番學。如果好似潼潼同小怡咁番開全日班既,無謂要咁長適應期,廢時佢地以為呢間學校唔駛留低訓覺就仲麻煩。

    回覆刪除
  2. 潼潼都好注重儀容噃!   妳個女真係好抵錫 >> 自己食哂飯﹑飲哂湯。上課時亦主動投入,肯一齊玩,肯答問題. 
    如果小怡肯主動投入答問題, 我就好滿足囉
    [版主回覆09/11/2010 00:11:00]佢好貪靚。第一日番學果陣,食早餐時跌左小小麵包碎係裙度,佢仲小心翼翼咁用毛巾拍走d碎,好似大人咁,睇見佢咁都幾好笑。

    回覆刪除
  3. 你好 , 冒險樂 園 有新優惠 , $40@4 張大型遊戲代用劵 [[ 大優惠 ]](9 月 10 日 ) , 如有興趣 , 歡迎 click 入 本網誌 查閱 , 謝謝 ^^!
    ( 如有打擾 , 閣下可刪除此留言 , 不便之處 , 敬請原諒 !)

    回覆刪除
  4. 小怡間學校就唔係咁, 聽講到而家仲有4個小朋友返學喊.  所以實要繼續跟schedule 行.  我見到有個媽咪, 佢自己都唔捨得個仔, 情願自己返工遲到都堅持送個仔返學校先.  日日見到呢個媽咪, 個樣都攰到不得了, 頭髮好笠!  真係陰功.  我同佢講, 要放手個仔至會快d 投入..., 但佢話(個仔唔得!)  冇計啦, 忙佢唔到!

    回覆刪除
  5. 原來潼潼都好貪靚。

    回覆刪除