2010年9月22日 星期三

2010中秋 - 天公造美

今日又同潼潼去影樓影相。


又影? 幾個月前先影完,潼潼媽傻左影上癮?非也,只係 潼潼媽得到舅夫贈送既攝影禮券,不過因為只限於平時使用,而潼潼媽約時間時又無留意原來今日係中秋節,所以就book左今日去影相喇!


一分錢一分貨,個套餐原價要三千幾,攝影師幫潼潼影相時真係好專業。潼潼媽好期待今次影出黎既相。


影完相就去沙田同嫲嫲食飯。



今年都算天公告美。尋日剛打完3號風球,整日落雨都落得好兇。天文台亦預告今年中秋難以見到月光。但到今日呢?只係落住毛毛雨。到晚上亦都停左雨,仲偶而會見到月亮探頭出黎添。



而因為尋日落左一整日雨,今日天氣都涼快好多,玩起上黎比去年舒服好多。(記得去年中秋晚上天氣悶熱極了)


潼潼係從沙田回家既程途中小休一會,番到屋企樓下見到有得玩就即刻醒哂!仲叫住要買螢光棒。最初係要求用螢光棒砌成佢最喜愛既波波。



後黎見到其它小朋友有靚靚蝴蠂,貪靚既潼潼亦都要做蝴蝶喇!




屋企樓下真係好熱鬧,連潼潼都玩到十二點幾先番屋企呢!


3 則留言:

  1. 點解剩係妳哋嗰邊至有月亮0既? 
    隻蝴蝶好靚呀!  等我哋今晚都做翻隻先!
    [版主回覆09/25/2010 01:44:00]我地九點半係沙田搭車番屋企,沿路都見到個月亮喎!
    蝴蝶係好靚架,好受小女孩歡迎呢! 最後有無整到呀?潼潼追月夜都再整左隻玩呀!

    回覆刪除
  2. 尋日朝早仲落住雨,好在夜晚一滴雨都無,天氣仲好涼爽,玩得好舒服,夜少少啲雲散開咗仲見到靚靚月光,我地係公園玩到11點幾先返屋企,真係盡興。
     
    [版主回覆09/25/2010 01:45:00]我記得去年想去維園都因為太熱而取消呢個念頭。今年好呀! 好舒服。

    回覆刪除
  3. 本來諗住做隻蝴蝶去追月架, 點知屋邨搞咗個花燈會, 我哋個個顧住猜燈謎就乜都唔記得咗呢!
    又諗改噚晚做啦, 但係家姐學校開家長會. 講座..., 今年我哋同蝴蝶無緣, 明天再戰......

    回覆刪除