2010年9月30日 星期四

影樓照

早前同潼潼去影樓影相,今天特意請左半日假去揀相。


又影相?係呀!因為早前舅夫送左一張影樓既免費攝影套餐贈券俾我地嘛!以前我地同潼潼去影既影樓照都係二﹑三百蚊就已經包幾個造影,廿多張相。今次呢個套餐已經三千蚊,只係得十五張相,真係唔講得笑。


其實呢間影樓又真係幾專業既,剩係裝潢已經比以前影過既兩家好唔同。而整個攝影過程亦比之前既順利,攝影師好識得逗潼潼玩。以前亦係網上睇到其它人對呢間影樓既評語都錯。呢日約左下午一點鐘揀相,地點係我公司附近,所以連飯都未食就「中」左上去。上到去未開始揀相,果位小姐已經大讚我地批相影得好,話潼潼笑得好燦爛,攝影師影得好有心機,輯相影左百多張,又話一般只係會影八﹑九十張相。


好!潼潼媽開始揀相喇! 全程呢位 小姐坐係我身邊睇住我揀相無行開過。睇完第一轉,篩剩七十多張相。呢位小姐開始sell我各種套餐喇。甚麼四合一﹑三合一既相片連相架﹑包幾多張相﹑連相簿,各式各樣,由九百蚊至四千多元既都有。潼潼媽真係聽到一額汗,然後繼續挑相。一路揀到得番廿多張相既時候,呢位小姐都算好好,無黑面,不過就表現得有點沮喪。係咁叫我唔好再揀,連員工價都出埋,話加一千蚊額外包三十張相,係咁叫我係相片既捨棄區選番d出黎。我以前幫潼潼影既相都唔過四百,無理由今次影免費套餐要俾成千蚊出去呀?我依然繼續挑相,我諗呢位小姐想喊咁滯。


最後用左兩小時 (加上佢部電腦都load得好慢),我揀左19張相 - 只因為唔好意思,所以比原本揀多左四張,要俾$190。不過,我諗對於小姐黎講,其實同唔加相無乜分別。我感受到佢行出去開單時的超級無奈。


批相係咪影得咁差,百多張相可以只揀出19張?其實都唔係既,不過對於挑相,我真係做得好絕。即使以前影婚紗照都唔俾錢人地賺。再多既相,其實亦不外如是。多看幾次就會看膩。


講左咁耐,終於有相睇喇!





以下兩張係我最愛的兩張,一睇就覺得係必揀。




揀完相都未食野,就把握機搭車番去接阿囡放學。落車經過炒栗子既車仔,買左袋蛋鵪鶉蛋食左三隻充饑咋!仲要留番幾隻同阿囡一齊分享添。


3 則留言:

  1. 應駛則駛嘛!
    [版主回覆10/14/2010 00:09:00]其實影影樓相都幾奢侈。

    回覆刪除
  2. 真係影得幾靚, 媽咪你都好叻呢, 比我實忍唔到, 買晒佢 XD
    [版主回覆10/14/2010 00:07:00]買哂佢要過千喇! 明明免費,做乜要俾錢。

    回覆刪除
  3. 影得好自然呀! 好靚呀!

    回覆刪除