2010年9月19日 星期日

潼潼語錄 - 3Y8M

一次潼潼正在發脾氣時,正要遞手打媽me既時候,手在半空停住了。


潼潼:「砵砵!我揸車呀!」


之後我同潼潼爸都向潼潼說教。但今次既題目唔係「唔可以打人」,而係「唔可以講大話」。不過到最後潼潼都堅持地話自己唔係想打媽咪,而只係揸車。


人地話識講大話既小朋友比較聰明,不過父母總唔希望小朋友講大話罷?



係開始講英文故事以前,我都無刻意教潼潼英文。不過佢係學校都應該有接觸過「英文人」,有時都會亂發音扮講英文,或者係因為佢覺得好得意。


開始讀K1,潼潼開始識一D英文單字,早幾日就呢住架玩具車話俾我知係CAR。


又一次.....


潼潼:「姐姐係X」


X代表一個英文發音,不過我聽唔清楚潼潼想講乜野。


跟住潼潼又話:「WOO WOO狗係DOG」


潼潼媽:「咁姐姐係乜野呀?」


潼潼:「姐姐係ENI。」


 簡單﹑直接﹑正確既答案.........



潼潼媽朝早食緊朱古力米通條。


潼潼:「你食左早餐先食喎!」


潼潼媽:「咁你有無食早餐丫?」


潼潼:「你唔好學我啦!」



1 則留言:

  1. 好可愛呀潼潼!
    [版主回覆09/22/2010 01:22:00]唔知係咪因為少俾潼潼睇電視,所以有時潼潼既表現係真係好小朋友。

    回覆刪除