2010年9月1日 星期三

英文故事

大約兩日時間就睇哂汪培珽既「培養孩子的英文耳朵」,好心急想開始為潼潼講英文故事,所以今日左挑右挑的揀左幾本合心意的英文故事書。(合心意除了指內容,更包括埋價錢)


潼潼媽對自己既英語能力無乜信心。我睇左其中一本英文故事書,覺得自己可以應付得黎,就連同一本中文故事書一齊拎入房準備為潼潼講故事。


我估計潼潼唔鐘意聽英文故事,所以打算先講中文故事,如果潼潼仍未想訓覺,想再聽一個故事的話,無得選擇一定要聽英文故事。如果佢選擇訓覺,咁就由佢喇,唔會強逼佢要聽英文故事。(作者話孩子多數寧願聽英文故事都唔願訓覺 )


點知潼潼一開始就揀左先聽英文故事 。 所謂講英文故事,其實現階段係一句英文,一句中文。潼潼聽完故事後,就胡亂的講著「英文」,學著講故事。然後竟然指明要聽同系列既另一本英文故事書。下? 你想考媽媽嗎? 我未有備課喎!! 真的,作者都有教家長們要先試讀。潼潼媽唯有硬著頭皮拎潼潼要聽既一本故事書,戰戰兢兢的為佢講故事。很不中用嗎? 連小朋友故事都要講得戰戰兢兢 。最後呢? 遇上不確定意思的,憑前文後理,加上圖畫,給混過了;遇上唔會讀既,靠併音混過了。讀完故事,潼潼又胡亂咁講著英文,然後仲指明聽日要聽邊本邊本。阿囡,咪咁玩媽媽好喎!


為免誤我子弟,之後我仲要特地查網上字典確認一下讀音及字意!(呢個係作者所建議的做法。不過本來應該讀故事之前做,而家我就變左讀完先查 


睇黎潼潼對英文唔抗拒,反而做阿媽既要努力d先得喇!希望將來潼潼既英文水平唔會好似媽媽咁不滯就好喇!


2 則留言:

  1. 潼潼媽自己首先唔好怕咗d 英文先.  其實妳會做準備功夫查讀音查解釋已經十分之好喇.  我有時講英文故事都係遇到相同問題, 但我會同大. 小怡講 : (哎吔, 我都唔識解唔識讀呢個字喎.  但我查吓先.  嗱, 就算媽咪都唔係個個英文字都識架, 但唔緊要我哋一齊學啦.)  比佢哋知道, 人冇可能乜嘢都識, 只有不停的學.
    [版主回覆09/09/2010 00:22:00]其實我自己小學開始英文已經唔係咁好,所以對英文真係望而生畏。今次真係要頂硬上。

    回覆刪除
  2. 我曾經都對英文望而生畏, 但越畏越縮索性的起心肝再學過.  而家信心都唔係好夠咋, 但幼稚園同小學點都冇話唔掂0既.  比d 信心自己啦

    回覆刪除