2010年9月28日 星期二

大人的對話

呢排好似寫潼潼既「說話」好似寫得好多,而且感覺有點負面。唔想講佢咁多壞話,所以將呢篇網誌設為私人網誌。


以下係今晚臨睡前跟潼潼既對話,佢講說話時的用字實在有D嚇親我,完全唔似一個小朋友既說話。噢 ! 我天真可愛既潼潼咩時候突然長大呀! 希望呢個情況只係偶然發生。


可能係學校岩岩練習過剪紙,今晚潼潼自己要求要剪紙,將白紙剪成一條條既紙條。


差唔多到訓覺時候。


潼潼媽 : 「潼潼,要訓覺喇 !」


潼潼 : 「我剪埋先丫。」


潼潼媽番入房整理好床舖,再望下個鐘,時間實在唔早,諗住出去提醒潼潼,預告俾佢知剪完手上紙條就要訓。出到去見到潼潼將紙條剪剩好幼。


潼潼媽 : 「唔好剪喇 ! 咁幼好易剪到手。」


潼潼好專心,眼睛無離開過張紙,淡淡的回答 : 「我剪埋先呀! 你番入去啦!!!


 我腦內突然出現一個畫面 : 年老既我因為管束女兒,而被喝罵番入房,不要多管閒事。


臨場執生能力極弱既我,呢個時候求救於潼潼爸。


(唔記得潼潼爸同潼潼講乜)


潼潼繼續低頭剪紙 : 「我做緊野呀! 一陣先。」


潼潼爸再叫潼潼 : 「我叫你,你聽唔聽到?」


潼潼一本正經地 : 「我聽唔到,咁你大聲D講我咪聽到囉!」


對話期間,潼潼真係成個大人咁。佢無耍脾氣,亦無表現嬲怒,語氣平淡,一直專注於自己既工作。對於佢既專注,本來值得加許。不過呢個態度實在不要得呢 !


沒有留言:

張貼留言