2010年9月25日 星期六

再添寶寶?

之前都有諗過想再添一個寶寶,不過礙於經濟上既考慮,所以取消呢個念頭。不過隨住潼潼逐漸長大,呢個念頭又再萌生。


其實想再添寶寶,主要都係設想到潼潼既將來。潼潼漸漸成長,開始感覺到佢要有個伴陪佢玩,大人同小朋友玩既野始終唔同,而我自己亦自覺無咁多精力陪潼潼玩。另一個考慮既係希望當潼潼成長後,有多一個人同佢一齊承擔家庭事務同開支,有多一個人同佢有商有量,唔駛佢一個人咁吃力。最後,即使將來我倆老去以後,潼潼身邊仍然會有佢既「親人」 -- 一個同佢親近既人,血濃於水嘛。


但係潼潼爸亦講得無錯,除了經濟上既考慮以外,我想再添一個寶寶,原因都全是為了潼潼。但係如果我真係再添一個寶寶,根本無咁多時間兼顧到兩個孩子,若果到時反而因此冷落左潼潼,根本係適得其反。


中秋當晚同追月夜,潼潼識自己主動搵其它小朋友一齊玩,令我有點安慰。


不過今晚同潼潼到厚德村參加佢地既週六歌舞小聚時,當時有好幾個小朋友係度,其中有三個小女孩手拖手係樓梯度走,潼潼亦跟住佢地走。不過其中年紀較大的一個拒絕其它小朋友參加,仲同潼潼講:「我唔同你玩呀!」


潼潼傷心地同我講:「佢地唔同我玩呀!」我再問另一個小女孩,佢依然拒絕潼潼參予。我只好問另一個小男孩,佢願意同潼潼一齊玩,兩個就手拖手的走了。


不過想起潼潼講「佢地唔同我玩」時既傷心既表情,實在令我感到難過。


7 則留言:

  1. 我睇到subject以為你有喜呀!!! 內容未詳細睇.. 睇完再覆, 哈哈
    [版主回覆09/28/2010 00:36:00]茄茄有無曾幾何時諗過再添一個呢?

    回覆刪除
  2. 我都以為妳有bb 呀!  仲想恭喜妳呀!
    先講吓潼潼被拒的問題.  就算有冇細佬妹, 每一個兒童都必然會遇上呢個遭遇.  妳千萬唔好傷心, 呢個係一個好0既反面敎材.  同潼潼輕描淡寫講吓 (啊, 佢唔想同我哋一齊玩冇問題格, 啱咪一齊玩, 唔啱咪算囉.  但係我哋唔好學佢咁排斥其他小朋友喎, 大家做朋友一齊玩開心好多嘛, 係冇?!)   只要妳抱住 "no big deal, 好閒啫", 咁潼潼就會更樂觀. 正面.
    (其實想再添寶寶,主要都係設想到潼潼既將來。潼潼漸漸成長,開始感覺到佢要有個伴陪佢玩,大人同小朋友玩既野始終唔同,而我自己亦自覺無咁多精力陪潼潼玩。) -- 妳呢個想法亦都係大部分決定生第二個bb 0既父母0既想法.  好似我咁, 有埋小怡之後, 我都以為(玩樂)呢一部分可以交比大怡, 兩姐妹相差三年幾, 應該ok 的.  但事實咁諗係錯0既!  係, 佢哋有時會一齊玩.  但一來, 無論兄弟姐妹之間有幾好感情, 現代父母0既角色都係要"親子", 要親子就要同佢哋一齊玩.  結果, 玩到佢地興起嗰陣, 大人就攰到唔郁得.  所以"有仔襯嫩生"呢句話係寫實0既.  二來, 兄弟姐妹之間一定有妒忌心, 在乎情度不同而已.  當妳有個細b, 為安全計就必會處處加以保護, 唔會比家姐 / 哥哥隨意抱佢, 拉佢......  自然地, 個個大人對bb 都咁好, 兄姐自然 feel bad.  但又咁, 等佢哋大個自己識諗嗰陣, 有d 感情會越來越好並且達到父母心目中0既"標準".  萬一佢哋不和, 父母要煩到99 都仲未完! 
    生小朋友, 隨了經濟還要看緣份.  bb 與每一個身邊人的緣份都重要.  不一定好, 也不一定差. 
    話雖如此, 而家比我再選擇, 我都仲係讚成要生就生兩個, 理由就同妳所講0既一樣.  要生就唔好再拖拉不定, 一定要快.  
    [版主回覆09/28/2010 23:55:00]其實我都只係心內難過唶,當時都無表現乜野出黎,反而有少少嬲個小朋友。哈哈~~ 大人嬲一個小朋友,真係笑死人。咁都無既,唯有幫潼潼問其它小朋友。都怪我無乜呢個經驗,臨場執生唔夠潼潼叻囉!
    我諗到小怡年紀再大d,佢地兩姐妹相處會好d架。覺得兩姊妹感情點都好過兩姐弟呢! 能有兩個囡囡真好。

    回覆刪除
  3. 我都以為你有喜~
    [版主回覆09/28/2010 23:48:00]其實都幾想架....

    回覆刪除
  4. 仲想祝賀你TIM!
    我當初都想過黎個問題, 奈何老公唔支持, 而且身體出現問題, 所以都唔再諗了! 其實之前都試過看到晴晴被人拒絕果種失落既樣子, 自己都會有內疚之心,諗點解唔生多一個呢? 而且當晴晴自己一個人玩既時候, 又會諗下如果有伴, 佢應該會開心好多。但老公又講得岩既, 始終如果有兩個資源一定會分薄, 再加上自己體能上一個已經好似唔夠時間用咁, 我想到時有兩個就好難全心全意去照顧令一個。
    如果你想生的話, 就好快D生LA! 我真係後悔當初唔早些去想, 如果早兩三年, 我想我都會生多一個, 而家年紀越大就越難有第二個, 加上晴晴明年上小學, 我到時兼顧既野就更加多了!
    記住係就快快LA!
    [版主回覆09/28/2010 23:48:00]其實我情況同你一樣,年紀唔細,時間唔夠,精力有限,資源方面應該比你地情況更差,都唔知憑乜野支持自己生多個。其實而家就算我決定生都高齡架喇! 我諗都只係得個「狠」字。

    回覆刪除
  5. 個subject令好多人誤會唔好意思。加番個問號唔知會唔會好d呢?

    回覆刪除
  6.  加翻個問號都係一樣哩.

    回覆刪除
  7. 我諗我打既字太長.. 哈哈.. 我要分幾回應先得.

    回覆刪除