2010年1月3日 星期日

誰勝誰負

今日叫潼潼刷牙洗面時,佢卻堅持要睇卡通影片。潼潼媽話刷完牙先睇碟,潼潼就話要睇完碟先刷牙(又講數)。同佢堅持左一陣,然後...


潼潼媽:如果你而家刷牙,刷完牙我陪你一齊睇碟;如果你睇碟先,你就自己一個睇,我唔陪你架!


潼潼揀左睇碟先。


之後開左VCD,潼潼睇碟,潼潼媽就番入房睇書。期間潼潼彷彿試探我咁係度大叫:「媽媽~ 呢個好醜樣呀!」


我無理會佢。


之後等播完隻碟(其實隻碟好短),潼潼大叫:「睇完喇!!媽媽~ 睇完喇!!」然後仲自己關上影碟機同電視機,搵埋我一齊去刷牙添!


我都唔知咁既「解決方法」係咪正確,抑或有更好既做法呢?


3 則留言:

  1. 津津都會咁架, 大家堅持都無好處. 無大礙既我都會讓下佢既. 由得佢睇完先刷囉, 咁當然就梗係睇完就一定要刷啦! 因為佢應承左架嘛。

    回覆刪除
  2. 如果佢唔係唔肯做,只係想遲啲先做,佢肯同你講,又真係講過算數,之後真係做到,我覺得稍唯退一步都係一個好方法。
    而且佢都識節制,睇完就真係唔再睇。

    回覆刪除
  3. 兩位姨姨,潼潼而家「變本加厲」,凡事喜歡「講數」出主意,我諗呢個情況會有排玩。

    回覆刪除