2010年1月20日 星期三

入院

人生充滿住很多的第一次,尤其剛出生的頭幾年,因此特別開了一個欄目記錄潼潼的第一次。不過今次所記錄的第一次,絕對非我想記下的一次。


潼潼昨晚午夜兩時左右開始叫肚痛,我地試過幫佢搽油﹑俾通屋佢食,佢都一直叫痛,維持好長時間都未能安撫佢,痛到連潼潼自己都識得話要睇醫生。最後唯有帶佢去睇急症。


唔知算唔算好彩,將軍澳醫院就係我地隔離。我地帶潼潼行過去,好快就可以睇到急症,而急症室入面輪候既人亦只有一兩個。潼潼本來都唔算扭計,但係俾醫生檢查時要「吉」肛門,之後又要訓係度俾頭頂一部機器怪物照X-RAY,最後仲要俾人「禁」住「種豆」抽血,然後打止痛針。呢一切一切都嚇到潼潼好驚好驚,不停喊﹑不停嗌住「媽咪」


打左止痛針潼潼舒服少少,亦休息左一陣,不過只係維持左約半小時,佢又再肚痛。 呢個時候我地已被安排上病房留院再作觀察。我摸下潼潼既肚仔,硬繃繃的,不難想像入面腸臟的緊張狀態。上到去病房既時候已經約6點半,姑娘話要等醫生黎睇潼潼。潼潼一直嗌肚痛,但係無乜可以做,只係繼續等醫生黎檢查。呢個時候潼潼賴左便便,亦好彩賴左水水的便便,肚痛亦止住了。我又再摸下潼潼個肚,鬆好多了。潼潼話:「唔好摸下啦!一陣又肚痛呀!」 約7時,潼潼係病房訓左,但仍未見醫生。我心裡慶幸潼潼因為自己便便以後無再肚痛,否則咁長既時間一直在痛的話都唔知點算。訓訓下,潼潼仲曾經嚇到係醒夢中成個人彈左起身。



只係訓左約一個小時,又話醫生到左,叫我抱潼潼過去俾醫生檢查。醫生驗過潼潼肛門,問左幾個問題以後,幾乎乜都無講過,整個過程幾乎只係佢問我答。我只知佢話要潼潼留院吊葡萄糖水。我問佢係咪腸胃病,佢話可能係;問佢今日會唔會出院,佢好簡短咁答「閔D」。我以為佢再會有其它comment既時候,佢已經行左出去。



其它詳情,我只有問當值護士,略為了解情況以後,知道唯有再等巡房醫生。其時亦差不多十點,我去食D野之後,就番醫院,剛巧碰上巡房醫生,不過醫生都無乜comment,只係要潼潼留院觀察,無大問題就可以出院。


了解完一切,終於有時間番屋企休息,到下午四點幾先再番醫院陪潼潼。


經過多番折磨,潼潼扭計左好多。成日喊,成日叫住要番屋企,又嗌住話手痛,媽媽見到真係好心痛。 不過潼潼進食﹑排便各方面都無太大問題,相信第二天可以出院。


今次入院,係潼潼對面床既一位15歲既姐姐,因為抽筋而入院,之前亦有想講野而講唔出既情況。聽到醫生預告話有心理準備可能會係D嚴重既病症。再隔離係個14歲既姐姐,呢個姐姐似乎對病房入面既儀器操作同醫護人員都好熟悉,相信係醫院既「常客」。見到兩個姐姐,不禁令潼潼媽有點心寒:一直健健康康的成長,亦可以來一個突變。幸福非必然,健康亦如是。令我更加體會到健康係最重要的道理。


3 則留言:

  1. 潼潼而家點呀? 健康真係最重要,祝願大家的小朋友都能健康成長!
    [版主回覆01/21/2010 23:31:00]潼潼出左院喇!其實佢個病無乜大礙,只係心痛佢所受既皮肉之苦唶!

    回覆刪除
  2. 醫生保障自己, 冇必要都唔會講得太多嘛!  嚇一嚇唔緊要, 最緊要潼潼冇事就好喇. 
    睇嚟佢似腸胃炎多噃!  佢前一輪咪持續病到而家都未好得翻晒0既, 會唔會係感冒菌入腸呀?!  今次出院, 真係要完全康復至好翻學呀, 免得交叉感染哩!  .
    [版主回覆01/21/2010 23:32:00]我都有諗過潼潼可能係感冒菌入腸,不過醫生乜都無講過,總之無事就俾你出院。
    其實潼潼已經差唔多無番兩個星期學喇!太長時間唔番學又令我有d擔心。
     

    回覆刪除
  3. 不錯唷~我會常常來 >"<                            . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除