2010年1月24日 星期日

鐘意爸爸

同大部份家庭一樣,潼潼爸係教育潼潼方面飾演一個權威角色。每逢遇到潼潼撒野既時候,潼潼爸就成為「終極大佬」。所以呢個角色一向唔多討好,潼潼都幾怕爸爸。


今日出街時爸爸行開左去買野,我同姐姐帶住潼潼先走。


潼潼:要等爸爸呀!


姐姐故意:唔等爸爸啦!我地走啦!


潼潼:要等埋爸爸呀!我好鐘意爸爸架嘛!


我有無聽錯?


哈哈哈~~ 唔知潼潼呢句說話有幾真。不過呢個衰妹有時講野都幾識TUM人,你嬲佢既時候佢又會故意整蠱做怪,正一鬼靈精。


2 則留言:

  1. 潼潼爸都有痛錫個女ger 時候嘛, 潼潼心水清0既
    [版主回覆01/26/2010 00:33:00]潼潼爸有同個囡喪玩既時候就真。

    回覆刪除
  2. 我覺得小朋友會將鬧同鍚分開睇,好似我咁,全個家庭都係得我一個鬧晴晴,我鬧佢既時候,有時都覺得自己幾惡,我都有擔心過佢會怕我,但我對得佢最多,我唔教佢,唔鬧佢,就會愈大愈難教,不過好在到而家,佢最鍚都係我!

    回覆刪除