2010年1月3日 星期日

忽然長大

潼潼就快3歲,呢幾日講野好似突然大個左,有時仲會語出驚人,無諗過潼潼會識得講呢D說話。


 


叫潼潼唔好企係電視櫃前面玩。


潼潼:「呢度係俾我玩架嘛,唔係俾你睇電視架嘛!」


 


潼潼亂按電腦鍵盤,電腦自己關機。潼潼跟住再開番電腦,潼潼媽警告潼潼唔好再亂按鍵盤。


潼潼:「我無呀!我幫你開番電腦丫嘛!」


 


潼潼跟姐姐去超級巿場。


潼潼:「你買餅呀?你病好番未呀?」


 


在超級巿場。


潼潼:「呢個係咪曲奇呀?」


姐姐:「係呀!」


潼潼:「屋企無呀?咁買丫!」


 


係屋企拿住曲奇餅。


潼潼:「一塊丫,唔該!一塊丫,一塊就夠架喇!」


 


潼潼:「我無咳喇!」


無咳就好啦!


潼潼:「我無咳喇!食雪糕!」


 


一時間醒唔起太多,總之好似突然比前以懂得更多,尤其是頂嘴。


2 則留言:

  1. 佢地爛gag好好笑

    回覆刪除
  2. 晴晴又係好鐘意係句尾加「架嘛」「之嘛」。

    回覆刪除