2010年1月10日 星期日

忿怒的遊樂場戰記

今日帶潼潼去旺角新世紀廣場既兒童遊戲場玩。爸爸係睇中左場內兩組管筒組合遊戲組,不過去到先發覺呢兩組組合都話要維修無得玩。不過唔緊要啦,對於小朋友黎講,見到遊樂戲已興奮莫明。


呢日遊樂場好多人,潼潼首先去左玩氹氹轉。氹氹轉好多人玩,而且轉得好快。不過潼潼貪玩,未有懼色。而且係一兩個年齡稍大(10歲左右)既姐姐當義務糾察隊之下,秩序還算可以。每見有小朋友要上落氹氹轉,或不慎跌倒,都會立刻叫停。又會見到有年紀細既BB級人碼係度玩既時候,將速度減慢。潼潼係度玩,我尚算安心。


之後去玩搖搖板,見有兩個小朋友係度玩得起勁,旁邊有小朋友係度排隊等候,但係小朋友不為所動,一於視若無睹。好一陣子後,一個小妹妹等到時機上坐,卻因為對面小朋友毫不客氣地搖得起勁,而立刻被嚇走。潼潼趁機上位(本來潼潼排緊另一邊,不過叔叔姨姨見潼潼等左好耐,所以讓潼潼先玩),我亦趁機教導潼潼要輪候既道理,玩左幾分鐘後就讓番俾小朋友玩。期間亦見到有小朋友爭玩既情況,不過在旁既家長毫不干預,只見佢笑住﹑好滿足咁睇住自己既小朋友係度玩。


之後玩滑梯,情況亦十分混亂。幾個年紀稍大既哥哥係遊戲組度奔跑攀爬,潼潼被夾係中間根本不知如何是好,而旁邊亦有其他年紀幼少既小朋友係度玩緊,有D家長逼於上陣打救,而我同姐姐本來一人企一邊,連姐姐都緊張起黎,指示潼潼過去我果邊等我打救。呢個情況一直都無改善,連我都嬲得要大叫:「你地唔該守下秩序,睇住D小朋友呀!」混亂情況持續:玩滑梯時有D小朋友會「從後趕上」﹑有D又會從滑梯下面爬番上黎,試過潼潼滑緊落黎既時候,直情有小朋友跨過潼潼身邊往上爬。


我見到既簡直係一場混戰,小朋友幾乎完全失控。感覺家長們對住佢地只有無耐同放任。雖則現今流行「自由發展」,但規矩同秩序總得遵守。一個兒童遊樂場可以如此混亂,小朋友連簡單既秩序都學不懂,我真係不敢想像將來既社會會如何。看在外國人眼內,難怪我們總被認為係一羣無文化﹑未接受教育的低等族類。


雖則話大人唔應該介入小朋友既糾紛之中,不過我想基本品德教養家長總須提示指導。


呢次潼潼媽真係有點氣憤,心裡籌算住,我係咪應該教曉潼潼係某D為保護自己既情況下,使用適當的暴力。(講係咁講下唶)


2 則留言:

  1. 呢D 係咪叫 "弱肉強食" 呢?  而家D 父母, 好多都好自私咁縱容自已子女, 就算影響到別人都唔會理.  但係, 仲有好多對子女負責任0既.  唔駛睇得咁灰.
    [版主回覆01/15/2010 13:24:00]又變得兩極化......

    回覆刪除
  2. 你呢種經歷,我諗好多父母都試過,有時我都會睇唔過眼,話下啲小朋友。
    [版主回覆01/15/2010 13:25:00]係啦!有時都會遇到一兩個小霸王,最弊係果次係成班,真係睇到都激死。

    回覆刪除