2010年1月1日 星期五

港孩 - 孭書包

以前潼潼媽好睇唔過眼d小朋友番學放學都係將書包交俾外傭拎。我明白小學既書包有時又的確係好重,但係呢個始終係學生既責任。


由潼潼收到書包既第一日,我已經話俾佢知呢個係佢既書包,要佢自己孭書包番學。潼潼第一次見書包,當然開開心心咁自己要孭住。到正式開學,更加把握時機,要潼潼自己孭住書包上學。可幸既係,直到而家,潼潼都好喜歡自己孭書包,從來唔會主動將孭書包既責任交俾姐姐。


不過嫲嫲就經常投訴潼潼既書包太重,話怕影響脊骨生長,成日話要姐姐幫潼潼拎書包,我每次聽到都唔會理。心諗,重極入面只係兩本薄薄既書,一件外套,實在唔覺得呢個重量會對潼潼係一個重沉負擔,極其量只可說係一種磨練。我絕對唔希望潼潼擁有既係玻璃一樣一碰即碎﹑要小心保護既身體。


好開心潼潼會自己孭書包,亦希望以後如是。我唔要你成為新一代既「港孩」


沒有留言:

張貼留言