2010年1月8日 星期五

再見吳老師

今日學校既吳老師打電話俾我,交待潼潼係學校既狀況。


老師:潼潼已經無鼻水同咳,請你放心,係學校食飯亦回復番胃口。係學校老師會同小朋友講要食得乾淨同專心。潼潼食完飯時會話「我食哂喇!我好專心呀!」


聽到老師複述潼潼呢句說話,我就諗起潼潼平時係屋企食哂飯認叻既表情,真係好攪笑。


尋日交低朱古力俾潼潼送俾老師,就係送俾呢位吳老師,但潼潼最後都無送到。我唔認為潼潼係因為唔記得而無送,反而覺得佢可能怕醜。


今日收到學校通告話呢位吳老師做到1月31日就會離職。潼潼剛開學既時候,「吳老師」係潼潼第一個會係我地面前提及既人,而平時佢提得最多既人亦係吳老師,可見潼潼真係好喜歡呢位老師。而家吳老師要走,真係有點擔心,係咪要向潼潼做定心理輔導呢?另一方面,開學至今,已經先後有兩位潼潼班入面既老師要離職,令我開始對呢間學校失去信心,唔知呢間學校係咪存在住D咩問題。


3 則留言:

  1. 津津呢三年半黎,學校都試過有老師離職, 不過都會係當一個學年完左先走。
    [版主回覆01/13/2010 13:11:00]係啦,有責任既老師都係一個個年度咁換架嘛,好少會咁中途離職。我都覺得呢間學校可能有D問題。

    回覆刪除
  2. 一定要同潼潼講解定先!  最好同佢自製一d 紀念品送比老師.
    個老師中途走對咁細個0既小朋友當然有影响.  小怡第一年入託只得八個月大, 照顧老師都轉咗幾個, 中間幾個直情見到我都冇表情.  表面上冇乜嘢, 後嚟我至知佢係學校完全冇安全感!  佢而家咁大脾氣, 呢d 都係成日之一呢!
    [版主回覆01/13/2010 13:14:00]我同潼潼講,佢好似無乜反應咁,我問佢會唔會掛住吳老師,佢仲話唔會添。  唔知佢究竟明唔明呢?

    回覆刪除
  3. 呢個功能真係好差好差!  就算個驗證碼我哋估唔仲, 起碼要加個copy and paste ger 功能吖!  我連續打咗三次回應, 三次都比個癈功能洗走晒, 唔嬲就假!!!  之不過, 我另外一個朋友ger blog 個回應箱唔會洗走d 字噃, 只會重覆叫我 "請輸入驗證碼" 直至啱為止.
    睇嚟, 潼潼唔明喇, 咁係正常不過ger.  試吓同佢講多幾次啦, 點都有d 幫助嘛.
    [版主回覆01/17/2010 02:46:00]我都試過係其它blog友度回應就算錯驗證都可以只再打驗證碼,唔駛重新打字。唔明點解剩係我同你個blog會咁麻煩。
    無論潼潼明唔明都好,我地已經為佢買左心意咭喇!佢都知道係用黎送俾吳老師既。希望吳老師唔做唔會對佢有太大影響啦!

    回覆刪除