2010年1月19日 星期二

甜甜話

中國人一向比較含蓄,唔似得外國人咁識得用言語表達自己的愛。唔記得係邊度睇過一篇文章,其中講述一個媽媽向另外一個媽媽示範佢同佢女兒間點樣撒嬌。這個撒嬌最初令人靦腆,但多練習後就像魔法一樣,讓人溫暖。


自從之前係手冊度睇到老師留言,話潼潼竟然會向老師講「我好鐘意你呀!」我都慌死蝕底咁要潼潼對我講「我好鐘意你呀!」。有時係我先講「我好鐘意潼潼架!」然後潼潼又會跟住講「我都好鐘意媽媽!」聽後當然開心(旁人則聽到打震),但我志不在此,而在於長遠性的潛移默化。 (潼潼媽在奸笑)


這行動仍未終止,間中為之,然後再另添新藥。


最近買的一隻CD內有經典兒歌「親親嗲啲」,入面有一段兩父子既讀白:


「你錫唔錫嗲啲呀寶寶?」「錫!」


每次唱到呢度我都問潼潼「你錫唔錫媽媽呀?」潼潼當然要跟住讀白答「錫!」(潼潼媽又得逞喇!)有時潼潼又會跟住問「咁你錫唔錫潼潼呀?」


不過個鬼靈精,試過我問佢錫唔錫媽媽既時候,佢會答「唔錫!」


2 則留言:

  1. 媽媽跟孩子肉麻一番是很正常的親子互動 ,何須顧忌?
    孩子心中感受到爸媽的愛,她會自動自覺親親錫錫父母。
    [版主回覆01/22/2010 00:29:00]我怕佢未會用心感受到,暫時就唯有用言語熏陶喇!

    回覆刪除
  2. 晴晴有時都會同我講呢句說話,聽到真係甜到漏。
    [版主回覆01/22/2010 00:27:00]唔引導潼潼,佢邊會識對我講呢D甜話丫。

    回覆刪除