2007年9月3日 星期一

海洋公園遊

應朋友邀請,昨日我地帶潼潼去海洋公園,出發時發生一段小插曲,就係搭城巴既海洋公園專巴時,架巴士竟然行錯路......  可能係一個唔好既開始。

一如既往 + 意料之內,潼潼一出街就發呆。潼潼,你咁既樣影相唔靚靚架!

海洋公園而家有個「夏水禮」既分唇,專係玩水既,都幾得意丫,門口有D泡泡噴出黎,好似雪咁,好有趣呀!

可惜潼潼一D都唔欣賞,佢仲好驚D泡泡,唔敢掂佢地添呀!

唔知好彩定唔好彩,因為有小雨,天氣無咁熱,不過就有少少唔方便。不過都唔緊要,最大問題係我地既主角 - 潼潼姐完全不在狀態,除左呆之外就係訓,亦無乜笑容,又唔識睇,又唔識玩,下面呢張相係叫做比較士嘜既一張喇!

唔知點解潼潼成程無乜點郁過都會咁「支力」,不過佢都係同平時一樣死撐唔願訓。係拍呢張相之前,我地見佢訓著,曾經放低椅背俾潼潼訓,但係佢即刻要坐番起身,但係一秒鐘後佢又訓著左。試過有次仲成個頭伏左係嬰兒車上面既玩具訓著左添呀!

因為盈盈樂樂黎左,海洋公園已經變左做熊貓主題公園,周圍都見到熊貓。比較騎喱既係連旋轉木馬都變為旋轉熊貓。其實都幾醜怪唶.... 



我地最後一站係熊貓館。潼潼爸話:「潼潼,仲想叫你同熊貓影番張合照添,點知你又訓著覺。拿~ 第日大個唔好話我地無帶你黎過睇熊貓呀!」潼潼媽:「唔緊要~ 照影囉!」呢張就係潼潼同熊貓既合照喇!


成個行程帶住潼潼真係好「支力」,最可惜係潼潼真係未識欣賞,唔識玩又唔識睇。


1 則留言:

  1.  哈哈, 潼潼暫時對Ocean Park 冇乜興趣喎

    回覆刪除