2007年9月23日 星期日

買門欄


潼潼黏人實在是黏得不得了,尤其對工人姐姐。已經告誡過她很多次不得進入廚房,但每當姐姐在廚房工作時,她都要爬進去。不得進廚房她是知道的,但叫著她不得進入,她就要爬得更快;你急步要把她抱回來,她要跟你鬥快。每天如是的跟她角力,實在有點累人。所以我們決定了買個門欄回家。

原來巿面上可選擇的門欄並不多,價錢相若,碰巧其中一款在玩具反斗城當特賣,我們便往反斗城購物。想不到還未到10月,已經在賣萬勝節的產品。

購物回家剛巧碰著大雨,要給潼潼的坐駕披上雨衣,潼潼很不願意的在求救。

回家後潼潼爸立即試著把門欄裝好。看!潼潼竟然試著要攀過去。

最後她無奈又傷心的表情,實在笑死我喇! 還不斷拍打門欄呢!


3 則留言:

  1. 我地無買門欄... 不過我唔係打擊你... 有可能用唔到一個月佢已經識同你拆左佢 / 開左佢!  唔好睇少d小朋友, 我買個d lock住櫃門個d扣, 唔駛15分鐘佢已經同我成個拆左出黎。佢覺得多左件玩具!

    回覆刪除
  2. 咁高.. 我諗佢唔識開卦....  其實其它野都叫得住佢唔俾佢做,但係叫佢唔入廚房就真係叫極唔聽,真係無佢符。

    回覆刪除
  3. 佢個樣真係好無奈喎 !  又係ger, 廚房係最危險ger地方而潼潼整天都跟姐姐留在家, 真係小心d好.

    回覆刪除