2007年9月12日 星期三

半夜啼哭

呢排潼潼總係唔知點解會半夜起來。前晚情況更是厲害。

前晚我大約12點訓覺,好夢正甜,突然聽到潼潼既喊聲,我如常的抱起她,以為稍為哄佢一下就會再次入睡,點知佢繼續喊,為左怕吵醒老公,所以抱左出廳。出到廳稍為望一望個鐘, 原來只係點幾兩點鐘,我仲以為佢半夜三四點醒一醒,點知原來仲咁「早」就起身。我半挨係梳化,自己一邊訓一邊哄佢訓,等佢訓著再抱番入房訓。

之後唔知幾點佢又醒左,呢次較好,係床度拍拍佢又訓著

訓訓下... 又聽到潼潼喊喇! 哄完佢訓再望下個鐘,4點.... 潼潼呀!你做乜醒得咁密,仲要每次都喊住黎醒,想唔起身都唔得。

之後唔知幾多點,潼潼又喊,我真係投降喇!唯有叫姐姐起身幫手洪潼潼... 我入番房訓覺喇... 

真係好鬼眼訓,好耐未試過一晚要起身咁多次。經過呢一晚之後,我尋晚好有心機咁同潼潼進行洗腦催眠,幸好,尋晚總算有覺好訓,佢係一覺訓到第二日七點呢!


沒有留言:

張貼留言