2007年9月14日 星期五

8個月

潼潼八個月大喇!時間實在過得太快!

八個月大既潼潼識得使脾氣喇! 每有唔滿意既就會大叫同喊以表示不滿,開始有d擔心唔知會唔會教出個牛王妹出黎。 不過,有D野係我地唔俾佢做既,佢都會開始明白,我地望住佢佢就會停。

八個月大既潼潼,係飲食方面進展順利,基本上乜野都想食,乜野都要食,乜野都可以食,無出現任何敏感徵狀,而且食得多又快,都總算托賴,希望第日餵佢食飯時都唔駛通屋走。

行動力亦算理想,潼潼好喜歡企,有時仲會見到佢腳震震,好似想學人開步走添。潼潼呀!爬多D有益呀!唔好咁心急啦,第日有排你行呀!到時你唔好要我抱就得喇!另外佢仲學會拍手,將任何物件放係耳邊扮打電話,仲有.... 好叻.... 玩口水

講野呢... 潼潼會叫媽媽同MUM MUM,仲有D奇怪既讀音。不過到我叫佢叫我做媽媽既時候,佢偏偏好有性格咁唔肯講。

不過較差勁既係,潼潼到而家都未出過半隻牙仔。潼潼,點解你咁為食都唔快D出牙仔既?你出左牙仔咪可以食到更多美食囉!



 


沒有留言:

張貼留言