2007年6月17日 星期日

救命CD

今日係父親節,我同潼潼一齊番左去公公屋企陪公公食飯。

可能潼潼比較少出街,膽子的確少。由將軍澳番北角娘家,潼潼全程由姨媽抱住,雖然我知道潼潼係有點怕,但以佢膽少性格,怕之餘亦乖乖就範而唔敢出聲,所以都一直平安無事到達娘家。誰知踏入家門無耐,潼潼就開始蘊釀緊佢不安既情緒,然後好似洪水缺堤咁爆發出黎。當初諗住佢只係稍為扭計,只要哄下佢就無事,點知經過姨媽同爸爸既努力,最後交番俾我呢個媽媽,都係無辦法令潼潼停止哭泣。

呢個時候既潼潼開始喊到可以用歇斯底里黎形容,見佢喊得咁可憐,我感覺係心疼又無助。諗番起係出門口時曾經閃出一個念頭,就係想帶埋一隻潼潼一聽到佢播放就會停止哭泣既兒歌CD。但係我好快又忘記左,所以無帶出街,而且根據過往經驗都未曾試過出現咁不受控制既場面。就係因為咁而減低左我既警覺性。但係我果刻真係有點後悔......

最後情況係點?都好神奇。我地諗住帶佢出街下行,或者佢有野睇會好D,我抱潼潼只係行到玄關位,佢已經即刻收聲。 

究竟公公間屋又幾嚇人呢?我諗我下次帶潼潼出街係咪都要帶埋呢隻救命CD以防萬一。


10 則留言:

  1. 轉為MP3, 帶個迷你喇叭仔吧  或者放入手提電話囉! 你個電話可唔可以用個SPEAKER聽歌架~

    回覆刪除
  2. 我個電話聽唔到歌仔的 

    回覆刪除
  3. 旺角星際有一間專賣小型喇叭, 3,50蚊一個。細細地好方便。另外我前排買電池都送左一個, 但略嫌細聲。

    回覆刪除
  4. 我連mp3機都無聽  。再有咁既情況或者真係要考慮下。

    回覆刪除
  5. 情情, 不如妳由現在開始, 簡兩首首本兒歌不停唱比潼潼聽, 臨入睡唱吓, bb心情唔好妳又唱吓.  令呢兩首歌變成潼潼一聽就會停止哭泣既兒歌咪得囉!  冇安全感, 就揾多d水泡比佢囉.

    回覆刪除
  6. 我都有首本名曲架,不過我唱個作用都唔大,要有意樂播放先湊效

    回覆刪除
  7. 唱 ABCD... 佢好鍾意聽我唱喎!

    回覆刪除
  8. 我唱得唔吸引.... 

    回覆刪除
  9. 你要加d動作, 左搖右擺, 好似我咁樣, 成個傻婆咁嘛!

    回覆刪除
  10. 哇哈哈~~ 我係屋企已經成個傻婆咁喇! 做埋動作唱何家公雞何家猜。  只係未習慣出街做傻婆咋。

    回覆刪除